Pagini

sâmbătă, 29 iunie 2013

Long time...no see...

Hello everybody...

   Asa cum spune si titlul...a trecut mult timp de cand nu ne-am mai vazut...am o gramada de idei pentru postari si nu am timp sa le pun...Incerc astazi sa va scriu cateva randuri...
   Ce am mai facut in ultima veme...greu de spus...am facut o gramada de lucruri...nu vreau sa va plictisesc cu  povesti despre viata mea...
   A venit vara si ma bucur de caldura si de tricouri :)... Poate ca suna ciudat desi stiu ca suntem multi aceia care prefeream caldura...imi place vremea calda cu singurul inconvenient ca geamurile sunt mereu deschise si peste tot este curent...Astazi mi-am facut manichiura...m-am rasfatat putin... si m-am gandit ca, dupa atata vreme in care nu am mai postat nimic, sa revin cu o manichiura vesela si potrivita concediului care se apropie...Am numit-o "Dots power" si va las pe voi sa va spuneti parerea...

Un zambet,
            Sakura Wisdom.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...