Pagini

luni, 6 februarie 2012

Stelute mii si mii

   Nu sunt chiar mii...de fapt, sunt doar cateva...Astazi mi-am refacut unghiile si nu am ales un model foarte extravagant...leam lasat in asa fel incat sa ma joc cu ele cum vreau...si m-am jucat...
   Nu fac vreun review sau ceva de genul...am aplicat un strat de lac incolor...un fel de base coat si apoi doua straturi de oja albastra de la Farmasi...gasiti aici ma multe detalii despre ea... Apoi, m-am uitat la un episod din Dr. House...imi place mult serialul asta...Voi va uitati la el? Eu il vad on line pentru ca l-am inceput de la primul episod al primului sezon...Am uitat sa va spun ca tocmai am terminat cele 6 sezoane din Dexter...Mi s-a parut foarte interesant...

Revenind...m-am uitat la un episod din Dr. House pentru ca sa nu ma manance manutele sa imi stric cele doua straturi de oja...a, nu v-am spus?...albastra...Eu sunt genul cu preferinte clasice...nu foarte extravagante...dar,in ultima vreme m-am hotarat sa ies putin din propriile tipare :)...deci...oja albastra...si dupa ce s-a terminat episodul si s-a uscat oja...am pictat cu o oja nail art pe care o aveam deja...niste stelute. Initial am vrut sa raman cu cele doua de pe inelar si cele doua de pe degetul mare...dar aratau atat de dragut incat am mai pictat cate una pe fiecare unghie :)
   Este putin neobisnuit pentru mine sa am unghiile scurte si rotunjite...dar nu ma deranjeaza...o sa ma plictisesc intr-un final sa le am asa si le voi face din nou lungi si patrate...pana una alta...iata ce a iesit...




Va place manichiura mea de sfarsit de saptamana? Zilele urmatoare ma voi gandi la un model pentru Valentine's Day ca tot bate la usa ;)


Un zambet,
                  Sakura Wisdom.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...