Pagini

marți, 22 noiembrie 2011

Oje FARMASI

  Acum doua-trei zile am iesit la o plimbare prin mall-uri...printre altele am ajuns in Baneasa Shopping Center si am trecut pe langa un stand FARMASI ... bineinteles ca mi-am bagat putin nasucul pe acolo :)

UN CONCURS PENTRU UNGHII INGRIJITE CARE SA SPUNA MULTE DESPRE VOI VA ASTEAPTA AICI
NU UITATI SA VA INSCRIETI!
SUCCES!
   Despre firma, probabil ca stiti una-alta...dar o sa va spun si eu cateva lucruri. FARMASI este un brand al firmei Tanalize Cosmetics care este o asociatie a TAN Health Company si ALIZE Cosmetics - Turcia.
Dupa 25 de ani de experienta, Tanalize Cosmetics este lider de fabricatie si lider de piata in Turcia si nu numai, oferind produsele sale in peste 118 tari. Produce aproximativ 2000 de tipuri de produse cosmetice si parfumuri ce poarta numele brandului sau - FARMASI.

   Revenind...mi-am bagat nasucul...destul de inghetat pentru ca era cam frig afara...in multimea de cosmetice. Am ales de acolo un lac transparent...nu base coat si nici top coat...pur si simplu lac transparent...un lac albastru care arata foarte bine pe unghii nuanta 85, si un lac galben nuanta 89.
   va las sa va delectati :) pupici



   Trebuie sa va spun ca manichiura mea este french si albastrul l-am dat doar o singura data si de aceea se vede albul de la french. Nuanta galbena este data de doua ori...mie imi place cum arata chiar si asa...



Un zambet,
          Sakura.

6 comentarii:

  1. Si eu am galbeeenul asta de la Farmasi!! Se vede bine!!

    RăspundețiȘtergere
  2. da...asa cred si eu...ca se vede bine...pup catallina

    RăspundețiȘtergere
  3. Aha, am vazut si eu ieri la metrou si era 5 lei. Nu stiu de ce aveam impresia ca e mai scumpa!

    RăspundețiȘtergere
  4. aia albastra e cu totul pe placul meu. Am si eu una in genul ala. Iar aia galbena..simpla asa n-as purta, dar niste modelase frumoase ar merge excelent :X sunt foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...