Pagini

marți, 29 noiembrie 2011

BLOG AWARD...

   I like it...am primit un tag si un premiu...Sunt foarte happy... Yupyyyyy!!! mai ales pentru premiu :) Dragele de Liz si Meg s-au gandit la mine...pai, daca nu se gandesc ele, cine altcineva sa se gandeasca...
   O sa le iau pe rand pentru ca trebuie rabdare pentru amandoua...Incep cu insusirea premiului...;)


Conditiile sunt sa spun 7 lucruri despre mine si sa nominalizez 15 bloguri...Nu stiu daca e  vreo problema daca nu nominalizez atatea bloguri...dar o sa fac si eu ce pot ;)

1. Momentul preferat din zi este dimineata.
2. Imi place sa stau pe malul marii singura cu gandurile mele.
3. Nu suport sa fiu criticata decat de anumite persoane.
4. Imi place sa fiu rasfatata si alintata...intr-un cuvant pisicita.
5. Sunt o romantica si o visatoare.
6. Nu mi-as schimba culoarea parului pentru nimic in lume.
7. Ador pantofii cu tocuri cui foarte inalte si cizmele pana la genunchi cu toc foarte inalt.

   Iar acum, premiul merge catre...din pacate nu am pus decat 8 bloguri...
* Liz
* Meg
* Catallina
* Camelia
* Ginutza
* Nimphetamin
* Miu Miu
* Alexandra

Tag-ul in las pe maine pentru ca trebuie sa scotocesc prin sertarase...

Un zambet,
          Sakura.


3 comentarii:

  1. Dimineata? uff, eu as rata-o in fiecare zi daca as putea, m-as trezi la 12 :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda...imi place dimineata, Meg...si ma enerveaza cand, in week-end, ma trezesc mai tarziu...pup

    RăspundețiȘtergere
  3. super :D ma bucur ca ti l-ai insusit ;)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...