Pagini

vineri, 18 noiembrie 2011

Movie night...

   Asta seara am fost la film. Desi am citit toate cartile...ca am vazut ca e la moda :)...si am vazut toate filmele...ca si asta e la moda... si desi stiam ce urma sa se intample in prima parte din Twilight Saga - Breaking Dawn...chiar mi-am dorit sa vad filmul.
   Lansarea a fost noaptea trecuta ...la miezul noptii. Dar pentru ca Bucurestiul este destul de mare si mijloacele de transport in comun iti limiteaza timpul petrecut afara...am preferat sa il vedem in seara asta.
   Cum a fost? Ce sa va spun...a meritat asteptarea...dupa parerea mea este mai bun decat celelalte. Poate ca multi nu ati vazut primele 3 filme din aceasta serie...In fine...aceasta despre care va vorbesc nu mi-a inselat asteptarile. Foarte mult suspans...foarte frumos realizat si stie sa te tina in scaun timp de doua ore. Nu va mai spun ca merita vazut in cinematograf.
   Vi-l recomand cu placere...Sa aveti o seara buna...

Un zambet,
          Sakura.


NU UITATI DE CONCURS...MAI MULTE DETALII AICI
SUCCES!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...