Pagini

luni, 17 februarie 2014

Hello tuturor!!!


   Stiu ca nu am dat prin blogosfera de multa vreme sa va scriu despre una, despre alta...Am avut motive foooarte bine intemeiate :). Nu mai ocolesc subiectul si nu vreau sa il ambalez in cuvinte frumoase. Este suficient de frumos, de fapt, mai frumos de atat nici nu se poate, chiar daca este spus pur si simplu. In septembrie am ramas insarcinata, iar in decembrie m-am casatorit. Ei, poftim, am spus-o clar si raspicat. Sunt un munte de fericire acum. De fapt sunt de vreo 5 luni incoace... :)
   Se spune ca un copil apare in viata unui cuplu, sau a unei persoane, atunci cand vrea el. Nu m-am indoit de asta pana acum, dar acum chiar cred ca asa este. Chiar cred ca undeva, sus, in Cer, cineva le oranduieste dupa cum crede El ca este cel mai potrivit...La fel stiu ca se spune ca un copil este o binecuvantare pentru parinti si pentru casa in care urmeaza sa se nasca...Si va spun, cu mana pe inima ca este foarte adevarat.
   Copilul nostru ne-a ales in septembrie...stiu ca nu are nici o importanta deoarece calculele medicale spun altceva...insa, copilul nostru ne-a ales pe 24 septembrie. L-am simtit cum devenim o singura fiinta inca din primele lui clipe. Prietenele mele s-au amuzat copios cand le-am spus ca sunt insarcinata...de trei zile...:) dar chiar era adevarat :) Dupa doua saptamani am facut si testul...credeti-ma au fost cele mai lungi si cele mai grele doua saptamani din viata mea...Cand am vazut cele doua liniute, cred ca am levitat pentru cateva secunde :) Am simtit cum ma inunda fericirea si cum ma umplu de viata...
   M-am gandit ca as putea sa impartasesc cu voi despre experienta prin care trec. Stiu ca fiecare sarcina este diferita in felul ei si ca fiecare femeie se simte altfel. Eu vreau sa va povestesc cum sunt eu si cum reactioneaza corpul meu. In curand voi intra in concediu si voi avea mult timp liber sa scriu...poate asa imi revine mana la povestit.
    

Un zambet,
Sakura Wisdom.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...