Pagini

sâmbătă, 13 august 2011

Cafeaua face bine nu doar dimineata

Stiati ca, in afara de faptul ca are un miros imbatator, ca ne trezeste dimineata si ca are antioxidanti, cafeaua poate fi foarte folositoare pentru piele si pentru celulita. Stiinta spune ca o ceasca de cafea pe zi este chiar benefica. Unele studii arata ca aceasta bautura poate reduce riscul de diabet si de cancer de colon datorita antioxidantilor pe care ii contine si datorita acidului clorogenic.  Pe langa aceste beneficii, cafeaua poate reduce riscul de aparitie si a altor boli foarte grave...Parkinson, Alzheimer, ciroza sau pietre la vezica biliara.
Totusi, excesul nu face bine :). Eu va propun o alta abordare a cafelei.

Peeling-ul cu cafea. Face minuni pe zonele cu celulita. Cu totii stim ca de celulita nu scapa nimeni...dar poate fi tinuta sub control. Am facut asta o perioada si multumirea a fost maxima. Pe langa asta, pielea ramane usor uleioasa si desigur, e hidratata. La fel de bine merge si peeling-ul facial cu cafea...granulele din cafeaua macinata sunt mai moi decat granulele din cremele de peeling sau decat traditionalul malai pe care il cunoaste toata lumea. De aceea, cred eu, pielea nu e la fel de traumatizata.
Zatul de cafea poate fi combinat cu uleiul de masline, eu asa fac. Efectul este maxim. Ce trebuie sa stiti este ca, dupa ce va clatiti, prosopul se va murdari putin pentru ca pigmentul din zatul de cafea ramane pe piele.
Pentru fata, la fel puteti combina cu ulei de masline. Iar dupa ce ati terminat operatiunea, dati-va cu crema pe care obisnuiti sa o folositi. Chiar face minuni.
Un alt pont pe care vi-l pot da...nu faceti peeling dimineata sau in timpul zilei. De preferat este sa il faceti seara inainte de culcare. Si asta din mai multe motive...pe de o parte, va veti simti minunat si va fi super sa va bagati in pijamale si sa dormiti ca un bebelus, pe de alta parte, peeling-ul deschide porii si indeparteaza tesutul mort de pe zonele pe care il faceti, iar daca iesiti afara dupa o astfel de operatiune, riscati ca pielea sa se irite sau sa va apara tot felul de bubite si cosuri pentru ca tot praful si toata poluarea va gasi teren bun in porii vostri sa dezvolte tot felul de chestii. Asa ca de preferat este sa stati in casa si sa lasati porii sa se inchida si pielea sase calmeze.
Deci, cafeaua poate fi buna la multe...

5 comentarii:

  1. O idee buna cu peelingul seara.. intr-adevar, pielea e mai sensibila si se poate irita.
    nu am incercat niciodata peeling cu zat, pana acum am aruncat totul din expresor.
    o sa-mi fac si iti spun cum merge:)
    pupicei pentru post!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cel putin pentru celulita chiar face minuni. Eu am incercat si in acea perioada am si avut mai mare grija cu alimentatie...poate tu nu ai probleme cu greutatea dar eu am fost mai grasuta si celulita mi-a cam dat de furca din cauza zonei in care se depune grasimea la mine...si cafeaua e super...pe fese,coapse si solduri...de la cofeina se imbunatateste circulatia sangelui si pielea e mai ferma. astept sa imi spui cum ti se pare...o sa iti placa, cu siguranta, senzatia de hidratare pe care o ai dupa baia cu zat...uleiul vegetal din cafea e super...probabil ca putin te va deranja mirosul care nu seamana cu cel de cafea proaspata...pupici.

    RăspundețiȘtergere
  3. am incercat si eu treaba asta. E ok, mai ales daca esti bautor de cafea. Eu nu prea sunt. Beau numai 3 in 1, asa ca zat de cafea nu prea am. Dar am facut cafea de vreo doua ori pentru altcineva si am zis ca am ocazia. Eu am pielea uscata si imi place sa ramana foaaaarte fina dupa ce dau cu cate ceva. Am o crema care imi place mult de tot. Cafeaua lasa pielea usor uleioasa, lucru care imi place, dar nu ramane pielea fina fina. Nici n-am avut eu multa rabdare, mai ales ca ma chinuiam sa nu murdaresc chiar toata baia. Daca as fi bautoare de cafea sigur as incerca mai des si cred ca as renunta la crema. Se stie cate proprietati are cafeaua pentru circulatie si celulita.. Poate o sa-mi fac si eu blog vreodata sa va povestesc despre crema mea..;)

    RăspundețiȘtergere
  4. si...multumesc pentru share...se vede o activitate intensa pe aici pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...