Pagini

marți, 30 august 2011

Beauty gifts...

   Astazi dimineata am primit un pachet de la surioara mea scumpa...Liz :) Printre chestiile din acel pachet, surioara mea mi-a trimis o crema de fata, doua sapunuri si un lipstick...
   Sa le luam pe rand...

   Cand am fost in Bulgaria, in luna Mai, am gasit o crema de fata care mi-a placut foarte mult. Se gaseste si in Romania la farmaciile Catena, dar eu am fost mai multumita de cea cumparata din Bulgaria. Este vorba despre crema de fata revitalizanta cu coenzima Q10. Luna aceasta mi-am cumparat crema hidratanta de zi si acum am primit si crema anti-age Rose Natural, cu ulei de trandafir, coenzima Q10 si vitaminele E si B5. Nu stiu daca o voi folosi eu pentru ca este anti-age...si eu ma consider inca tanara :) Crema activeaza metabolismul energetic si incarca celulele cu energia necesara luptei cu ridurile iar esenta de trandafiri imbunatateste circulatia capilara mentinand echilibrul hidric si transferul de substante nutritive.

   Tot pe baza de trandafir bulgaresc, de data aceasta cu apa de trandafir, am primit si sapunul. Are o aroma foarte deliata...ca de dulceata de trandafiri...nu stiu daca stiti cum este dulceata de trandafiri sau cum miroase... va spun eu ca este super si miroase si mai si...iar sapunul asta miroase exact ca dulceata facuta de bunica...

 

   Pe langa astea, a mai fost inca un sapun... Hand made natural soap "BIO FRESH" - pear E un sapun, dupa cum scrie si pe eticheta lui, facut de mana, doar din ingrediente naturale, bio si cu "aroma" de para...Inca nu l-am incercat dar voi face un comentariu de indata ce il voi folosi ;) Sper sa remarcati si manichiura...in week-end, fiind undeva in afara localitatii...mai exact, pe camp...:) o albinuta s-a asezat pe unghia mea pe floricica...credeti ca a fost atrasa de floricica? Astept raspunsuri...
 

   In final...lipstik-ul...este din Italia, adus de mama...pe eticheta scrie numai de bine dar eu nu cred pana nu vad... se pare ca este Super-hidratant, si, cred, protector...si este cu roll-on...la fel, inca nu l-am incercat. Liz spune ca este super...o-m trai si-o-m vedea...si...Voila...
Blistex...din cate am inteles nu sunt comecializate. Dar nu am intrebat mai multe...cred ca e vorba despre vanzare printr-o anumita linie de distributie...




   That's all for today...pupici


3 comentarii:

  1. Foarte frumos!
    cred ca e cam tarziu acu' sa cer si eu o sora, nu?
    :)
    acum cateva zile mi-am luat si eu un strugurel roll on pentu buze, imi place ca le si maseaza :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :) astazi am uitat sa ma dau cu el dar...este timp... o sa iti spun reactia mea ;)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...