Pagini

luni, 28 noiembrie 2011

Modele ;)

   Din nou...o zi ingrozitoare...poate o sa spuneti ca ma plang mereu...sunt o persoana foarte optimista...singurul lucru care ma mai tine cu mintea intreaga este gandul ca se vor termina odata si odata toate acele treburi ingrozitor de solicitante pe care le fac eu la munca...nu va spun mai multe ca apoi ar treui sa va impusc ;)...si cu fiecare zi ce trece stiu ca ma apropii tot mai tare de ziua aceea in care voi putea sa imi beau linistita cafeaua la munca fara sa ma gandesc la maldarul de dosare care ma asteapta pe birou ...
   In fine...ajung acasa si ma asteapta Bella...nu o cunoasteti pentru ca nu v-am prezentat-o si consider ca este momentul sa o fac ... asa ca...Ladies and Gentlemen...meet Bella

   Are aproape 9 luni si este o rasfatata si o isteata...Nu va pot spune mai multe despre ea decat ca imi umple momentele in care sunt singura acasa...

   Revenind...ajung acasa si ma asteapta Bella care ma face imediat sa zambesc...e mai ceva decat un copil...Apoi iau laptop-ul in brate si incep sa butonez. De astazi incepand, mi-am propus sa ma joc cu lacurile de unghii si cu gelurile. Am destule tips-uri pe care sa imi incerc talentul dar mai ales pe care sa exersez...astfel, spun eu, devin mai buna ;)
   In seara asta m-am jucat putin cu noile geluri, cel rosu si cel negru despre care v-am vorbit...dar si cu lacurile de unghii nou-achizitionate...si...iata ce a iesit...

   Deasupra este un french din geluri - permanent - rosu, alb si negru cu piatra patrata rosie :

   Tips-urile le-am lipit de cate o scobitoare ca sa pot sa le manuiesc mai usor. In felul acesta pot si sa le infig intr-un buretel si sa fie pentru prezentare...


   Un model cu lacul de unghii Farmasi galben despre care v-am vorbit aici si trei lacuri nail art - portocaliu, verde si sclipicios :)


   Un alt model - french corset negru cu rosu - model permanent din geluri.


   Cam atat pentru asta seara. Maine imi voi lua in primire blog award-ul primit astazi :) Pana atunci va urez o seara minunata, o noapte linistita si o dimineata lina.

Un zambet, 
           Sakura.

9 comentarii:

  1. corsetul arata fain, toate sunt frumoase, dar el e deosebit :)
    Bella :* pupici mustaciosi de la DeeDee a mea ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place genul asta de postare:X si ai si un tag de la mine :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Meg...pupici si de la Bella...;)
    Ma bucur ca iti place corsetul ;) :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Liz...vor maiveni astfel de postari...m relaxeaza sa desenez putin in fiecare dupa amiaza :*:*:* pupici multi...Gandeste-te cum facem de Rev ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. mie nu-mi plac pisicile :)doar alea micute:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Ciaooooo Belllllllaaaaaa!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...