Pagini

vineri, 25 noiembrie 2011

Vineri...

   De cateva zile ma intreb daca mai exista zi...ma trezecs dimineata...si e intuneric...ajung la munca si toata ziua cu nasul in hartii - nu am timp sa ridic ochii sa vad cum este cerul...dupa amiaza, cand plec spre casa...e tot intuneric...eu nu am mai vazut soarele...si sunt convinsa ca nici voi...Groaznic...absolut groaznic...

   E vineri...si nu e nimic schimbat...tot intuneric...tot munca asidua...si tot intuneric...Desi vinerea ar trebui sa ma bucur ca vine week-end-ul...de fapt nu e nimic deosebit cu ziua asta...imi dau seama ca e week-end abia sambata dimineata, cand ceasul nu mai suna la ora 6.30...

   Astazi este ultima zi de concurs...din pacate nu sunt decat 5 inscrieri...asa ca cel mai probabil voi anunta o prelungire a concursului...dar asta va voi spune maine dimineata...pentru ca mai sunt cateva ore si poate totusi reusim sa atingem numarul de 15 concurente...va anunt ca mi-am facut comanda de geluri si am unul rosu si unul negru...nou-noute si absolut minunate...Va astept CONCURS...

Un zambet,
                Sakura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...