Pagini

miercuri, 9 noiembrie 2011

Supa crema de legume cu crutoane

   De foarte mult timp imi doresc sa fac o supa crema de legume...nu am facut pentru ca nu am avut blender. Acum, pentru ca am primit unul...am hotarat sa imi satisfac aceasta pofta. Asa ca m-am pus pe treaba...
   Dupa cum ii spune si numele, vorbim doar despre legume. Desi retetele pe care le-am gasit pe net nu contin decat legume, au am adaugat si putin unt si putina smantana. Se face foarte usor si, desi arat ca mancarea pentru bebelusi, este foarte gustoasa, plina de vitamine si sanatoasa. 
   Ingrediente (ce am folosit eu...):
   - pentru supa
          * 1 dovlecel
          * 1 ceapa
          * 1 ardei capia
          * telina
          * 2-3 cartofi
          * unt
          * smantana
          * sare
          * baza pentru macaruri (delikat)
   - pentru crutoane
          * 4 felii de paine
          * ulei de masline


    

Am taiat legumele cubulete potrivite...nu mari...nu mici si le-am pus la fiert cu secretul gustului. Dupa ce s-au fiert, le-am scurs de apa (pe care am pus-o deoparte intr-un vas). Le-am bagat apoi in blender si, din cauza ca al meu este micut, le-am bagat in mai multe transe. La fiecare parte de legume am adaugat incet smantana si cam 50 g de unt. 
   In timp ce pasam legumele, am pus in tava de la cuptor cele 4 felii de paine taiate cubulete si stropite cu ulei de masline. Pana am terminat legumele, s-au facut si crutoanele. Mama a spus ca a iesit delicioasa (eu sunt modesta acum si spun ce a spus mama) ;). Realitatea este ca a fost foarte buna si usoara pentru masa de seara.

POFTA BUNA!
Un zambet,
           Sakura.
   

6 comentarii:

  1. Eu va asigur ca a fost delicioasa!!! Am mancat doua portii si daca mai aveam crutoane....manacam tot. Asta pentru ca Luana a gatit cu multa dragoste.Un pupic pentru bcatareasa!!

    RăspundețiȘtergere
  2. cam asa o fac si eu! pun ce legume am.. telina, patrunjel, pastarnac.. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Mamikutza - un pupic inapoi de la bucatareasa :*

    RăspundețiȘtergere
  4. ar trebui sa se cheme super crema de legume cu crutoane :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa stii Liz ca asa ar trebui sa se numeasca...e delicioasa...puuup

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...