Pagini

miercuri, 16 noiembrie 2011

Decizii...decizii...

... cum sa fac...ce sa fac...in fine, am ajuns la o concluzie... Pentru ca, sa spun, sunt la moda, giveaway-urile...m-am gandit sa fac si eu unul...numai ca nu e exact un giveaway...Ma gandesc la un concurs a carui premiu sa fie o manichiura falsa, sau clasica, pentru o domnisoara / doamna care nu poate sa isi lase unghiile lungi sau care isi doreste o manichiura ingrijita. Va fi un concurs pentru persoanele din Bucuresti sau care , dupa incetarea concursului, au posibilitatea, in decursul unei saptamani, sa ajunga in Bucuresti. Voi stabili si un regulament pentru ca lucrurile sa mearga bine.
   Sper sa va bucure decizia acesta si sa imi scrieti parerile voastre...

Un zambet,
             Sakura.

3 comentarii:

  1. e super! chiar daca eu nu pot participa, le tin pumnii candidatelor. Astept postarea! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai putea oferi si o manichiura pentru cele care nu vor sa-si puna unghii false. La asta te-ai referit cand ai spus "clasic"?
    Buna idee, eu te urmaresc :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Sigur Meg...la asta m-am referit...trebuie sa dau sanse egale tuturor...pupici...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...