Pagini

luni, 21 noiembrie 2011

Pentru unghiute

   V-am povestit in mai multe postari despre unghiile false... Aveti mai jos link-uri catre toate postarile.
          * Unghiute cu flturasi
          * Colectia de unghiute
          * Colectia de unghiute vol. II
          * Unghiute - Step by Step
          * Unghiute - Step by Step II
          * Unghiute - Step by Step III
   In una dintre aceste postari v-am promis o scurta prezentare a produselor pe care le folosesc...deci...here they are...



ESTE IMPORTANT SA NU UITATI SA VA INSCRIETI IN CONCURS... TREI DINTRE VOI PUTETI BENEFICIA DE UNGHII FRUMOASE 


   In primul  rand...intrusmentele metalice:
          * ghilotina - folosita pentru scurtarea unghiilor de plastic
          * forfecute pentru unghii si cuticule - desi nu tai cuticulele, uneori, pentru manichiurile clasice, cand posesoarea si le taie acasa, e posibil sa mai ramana cate un coltisor taiat aiurea...si atunci remediez problema.
          * pensulele pentru gel
          * unghiere
          * un cleste - tot pentru cuticule
          * penseta pentru pietricele sau stick-ere
          * instrument pentru puncte
          * instrument metalic pentru intretinerea cuticulelor - este foarte practic si, dupa o folosire indelungata, cuticulele pur si simplu nu mai exista - daca acordati putina atentie fotografiilor cu unghii, veti observa ca eu nu am problema cuticulelor...va recomand sa aveti rabdare cu ele si sa rezistati tentatiei de a le mai taia. Vor creste ingrijit si simentric si nu va vor mai da batai de cap.
 
   Va fac acum cunostinta cu gelurile pe care le folosesc. Sunt marca Diamond Nails - pe site-ul lor veti gasi informatii despre fiecare produs pe care il comercializeaza. Sunt foarte multumita de ele si vreau sa multumesc trei fete de performantele lor...asa ca...nu uitati de concursul pe care l-am deschis. Aveti detaliile AICI.


   Multe lacuri de unghii...de toate culorile, simple, cu sclipici, nail art etc.



   Si, la fel de multe sidefuri pentru modele in gel - de toate culorile, granulatiile si modele. In general le combin cu gelurile pentru a obtine un gel sclipicios. Arata absolut superb...


   Si...paleta de incercari :)


   Cam astea sunt "ustensilele" pe care le folosesc :)

Un zambet,
      Sakura.

4 comentarii:

  1. Bunaaa!!! Ce frumuuu sunt produsele tale de acolo!! SI eu trebuia sa fac un curs ca sa pun unghii cu gel, dar am renuntat....Asta e...Manichiura e doar o mica pasiune. Vreau sa te intreb daca ai folosit top coat ul Seche Vite? Am tot citit despre el si sunt curioasa tare! Pupicei. La concurs nu m-am inscris...nu am cum sa ajung la Bucuresti. Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  2. Multu' Catallina...Nu am folosit top coat-ul despre care m-ai intrebat...o sa il caut si, de indata ce il gasesc...dau de stire...am inteles ca face minuni...nu sunt chiar asa nerabdatoare...mai ales ca unghiile mele se usuca in lampa cu UV :)...nu prea am timp sa imi fac cate o manichiura in fiecare zi si prefer modelele permanente pe care mi le ofera gelul :)...nu uit si il voi cauta, cumpara si neaparat testa. Te pupic

    RăspundețiȘtergere
  3. Unde este lampa cu UV??? Am vazut-o intr-o poza dar nu iti dai seama. Oricum...eu si clientele tale stim ca folosesti si lampa cu UV....care este foarte importanta in aplicarea gelului si de ce nu.....destul de costisitoare.Multa bafta la organizarea concursului!! Multa bafta participantelor! Cat despre castigatoare....eu sunt convinsa ca vor fi foarte incantate de prestatia ta!! Puuuppp

    RăspundețiȘtergere
  4. mda...am uitat sa pun o poza cu lampa...voi actualiza si atunci se va vedea...pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...