Pagini

joi, 1 septembrie 2011

Unghiute - Step by Step III

   Este a treia postare Step by Stept...sper sa nu va fi plictisit deja...de data asta, asa cum va tot promit, o sa va prezint tehnica in imagini. Probabil ca o sa vi se para putine fotografii dar astea sunt etapele...astea sunt fotografiile. Stiu ca nu aveti de unde sti cum sunt gelurile sau celelalte produse pe care le folosesc, dar, veti face in curand cunostinta si cu ele. Nu am fotografii decat de la o aplicare a tips-urilor, dar este suficient ca sa va faceti o idee.
Asta este ce a iesit la final...



   Revenind...

1. unghia este pilita












 2. tips lipit peste unghia naturala









3. am taiat tips-ul la dimensiunea dorita










4. tips-ul pilit in continuarea unghiei naturale.











5. primul strat de gel











6. dupa al doilea strat de gel, unghia este pilita pentru a indeparta "cocoasele" sau denivelarilor









7. montez modelul...in acest caz, french in colt, in nuanta alb imaculat










8. dupa fiecare strat de gel aplicat, mana intra in lampa cu lumina UV pentru 2-3 minute










9. si finalul













Cam asta inseamna aplicarea unghiilor false. Sper ca am fost pe intelesul vostru si ca postarea mea v-a lamurit din intrebari.

Un zambet,                                                                                              
Sakura.                                                                                     

2 comentarii:

  1. superbbbbb, superb!!
    pe unghii naturale nu lucrezi? mie mi-e frica de gel. de fapt, am unghiile tarisoare si sunt multumita de ele.. si nu vreau sa le stric. altfel as apela la tine :)
    foarte fain, inca o data!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca iti place. Lucrez si cu unghii naturale...si manichiura obisnuita - clasica...si protectie de gel pe unghia naturala. Ti-am vazut unghiile si crede-ma, nu are rost sa faci asta ...atata timp cat arata atat de bine...ai grija de ele si atat. Pup Welcome back :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...