Pagini

joi, 1 septembrie 2011

Green Day - Wake Me Up when September Ends

   Septembrie inseamna melancolie...inseamna inceput de adormire...inseamna inceput de moarte... Stiu ca suna destul de morbid si sinistru...dar asa imi suna mie Septembrie. Pentru ca o prietena de fooooarte departe si pe care nu am vazut-o de mult si de care imi este grozav de dor mi-a spus ca atunci cand a citit Septembrie...joi...si-a amintit de Green Day - Wake Me Up when September Ends.
   Scumpa mea, poate Septembrie trage la somn, si adormire, si amortire, si moarte...eu zic sa o traim totusi la fel de frumos cum traim in fiecare zi si sa nu ne dorim sa dormim toata luna si sa ne trezim "when September ends"... Totusi, Janine, pentru tine, special, chiar daca stiu ca deja ti-ai facut pofta cu aceasta melodie...

Green Day - Wake Me Up when September Ends


Un zambet,                                                         
Sakura.                                              

2 comentarii:

  1. ei , uite draga mea ca nu m-am trezit chiar la finele lunii septembrie ci asa mai pe la mijloc ca sa nu pierd chiar tot farmecul acestei luni desi la mine este inca destul de cald si ma simt ca in luna lui cuptor:). sper sa revad farmecul toamnei pe meleaguri natale intr-o zi si pe cele pe care ma aflu mai am de asteptat pana in noiembrie.iti multumesc mult pentru melodie si iubesc toman mai mult decat vara e mult ma colorata:) te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. :)... e bine ca te-ai trezit mai devreme decat spune melodia...te pup si...welcome back

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...