Pagini

sâmbătă, 3 septembrie 2011

Trenul Rapid 751


   Iata-ma in trenul Rapid 751 care circula pe ruta Bucuresti – Botosani. La clasa a II-a pentru ca vagonul de clasa I nu este prevazut cu priza si nu as avea acees la laptop.

   Ce vad in jur? Nu o sa va vina sa credeti…sau poate o sa va vina… o gasca de muncitori…adica…un clan, dupa cum ei singuri s-au intitulat…care fac naveta saptamanal , din cate banuiesc eu, intre Ploiesti si Roman. Este inutil sa va spun ca au dat gata o sticla maricica de vin…si sunt antrenati intr-un joc de carti. Aparent nu s-au imbatat…si sper nici sa nu o faca…sau macar sa nu mai scoata inca o sticla …
   Am plecat azi dimineata val-vartej de la birou si m-am urcat in trenul asta. Ma duc acasa…la mama… Si in metrou, in drum spre Gara de Nord, mi-am adus aminte de melodia... Ozzy Osbourne - Mama, I'm Comming Home.
Asa ca va las si pe voi sa va delectati cu ea… Si in timp ce eu va sciu asta, in tren fiind, dupa cum v-am spus, imi vine in minte zicala…”de ce ti-e frica de aia nu scapi” – partenerii mei de drum, vecinii de vagon, clanul de muncitori cu care impart compartimentul…ce credeti…au mai scos o sticla de vin…si de acum…tine-ti-mi pumnii…
   
Mentionez faptul ca eu am ajuns acasa ieri dar abia astazi am reusit sa postez asta...

Un zambet,                                            
Sakura.                                    

2 comentarii:

  1. Bine ai venit acasa!!! Mi-ai facut o adevarata surpriza....am crezut ca imi sare inima din piept. Oricum sunt mandra de ce am crescut....si mai ales ca elevii au depasit profesorul. Oricum ati reusit sa ma faceti fericita si mandra.... inca odata. Puuuuuppppp....

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...