Pagini

marți, 6 decembrie 2011

O trupa de suflet - TAXI

   In urma cu ceva timp, trupa Taxi a facut valva cu o melodie care mie imi place foarte mult..."Cele doua cuvinte" pe care va las sa o savurati...poate deja o stiti. Din punctul meu de vedere reflecta realitatea...barbatul nu e facut sa spuna de 150 de mii de ori pe zi Aceste Doua Cuvinte...totusi, eu am vazut si barbati care o fac...si, din fericire, am gasit unul care o face :)


Sunt barbat, nu sunt deloc complicat
Sunt relativ simplu; ce-am in inima am si-n minte.
Spun deschis tot ce gandesc, mai putin
...Cand vine vorba despre cele doua cuvinte.
Cuvintele-alea doua pe care-ai vrea sa le-auzi intr-una, tu,
Insa daca nu ti le spun, nu inseamna ca nu... ca nu.
Si sa stii ca eu...
Eu incerc da' nu prea reusesc,
Cred ca nu e specific barbatesc.
Totusi, o sa-ncerc sa iti soptesc: te iu...
Sunt barbat, nu sunt genetic structurat
Sa spun asa ceva. Parerea mea.
Si sunt convins ca la fel s-a-ntamplat
Si cu aia dinaintea mea;
Toti stramosii mei au avut de vanat, de luptat, de inventat
Roata si becul, si televizorul, si geaca de piele cu tinte,
Pe scurt, nu le-a stat capul la cele doua cuvinte.
Da' sa stii ca eu...
Eu incerc da' nu prea reusesc,
Cred ca nu e specific barbatesc.
Totusi, o sa-ncerc sa iti soptesc: te iu...
Si nu-nteleg de ce nu-mi acorzi credit nici macar cat unui caine
Care te iubeste chiar daca nu-ti vorbeste.
Pe bune, nu stiu ce vrei. E suficient sa te uiti in ochii mei.
Si sa stii ca eu...
Eu incerc da' nu prea reusesc,
Cred ca nu e specific barbatesc.
Totusi, o să-ncerc sa iti soptesc: te iu...
Eu o să-ncerc să îţi şoptesc: te iu... băi, ce greu e... nu, ca pot!
Totusi, o sa-ncerc să îţi şoptesc: te ïubesc.


Versuri de la: http://www.versuri.ro/ 


   Astazi, la birou, un coleg a pus o alta melodie a trupei Taxi, despre care am auzit ca va aparea si mi-a placut la fel de mult. Au o oarecare legatura intre ele...mai mult, la un moment dat chiar fac referire la "Cele doua cuvinte". Totusi e undeva la polul opus... Sper ca si voua sa va placa la fel de mult ;)



Nu sunt special
Nu fac bungee-jumping
Nu bat step
Şi am o grămadă de defecte
N-aş şti cu ce să încep
Însă tu eşti mult mai tare
Pe bune, eşti stăpâna defectelor
Ai atât de multe
Nici nu vreau să mă gândesc
Dar cu toate astea
Cu toate astea te iubesc
Te iubesc non stop
Când eşti stresantă (non stop)
Şi aberantă (non stop)
Şi importantă (non stop, non stop)
Te iubesc non stop
Când fugi cu cardul (non stop)
Ca leopardul
Ca ce? 
Ca leopardul (non stop, non stop)
Te iubesc non stop
Mă tot calci pe nervi
Zi şi noapte într-una, în ultimul hal
Dar sunt nebun după tine complet, paradoxal
Cred că iubirea mea nu este oarbă, 
Este extrem de naivă, atâta tot
Am coşmaruri cu tine, simt că o să-nebunesc
Dar cu toate, cu astea te iubesc, te iubesc non stop
Când eşti stresantă (non stop)
Şi aberantă (non stop)
Şi importantă (non stop, non stop)
Te iubesc non stop
Când fugi cu cardul (non stop)
Ca leopardul
Ca ce? 
Ca leopardul (non stop, non stop)
Te iubesc non stop
Non stop? 
Mă, băiatule, strici piaţa
E adevărat, nu prea te ajută nici faţa
Da’ tu eşti topit şi ea e în figuri
Nu mi se pare normal
Eşti sub papuc în ultimul hal
Parcă ziceai că eşti un bărbat adevărat, 
Parcă ziceai că nu eşti genetic structurat
Să spui aşa ceva, dar văd că tu îi dai cu te iub… te iub…
Mă scuzaţi
Cu tine tine nu pot, fără tine nu pot, 
Nu pot să trăiesc, nu, nu, nu
Ştiu la ce te găndeşti acum tu
Te gândeşti la „With or without you”
Te gândeşti că nu-s original
Pentru că am auzit treaba asta la U2
E adevărat, poate că Bono, poate că Bono
Te-a iubit şi el, la un moment dat
Te iubesc, te iubesc, te iubesc…
Non stop
Când eşti stresantă (non stop)
Şi aberantă (non stop)
Şi importantă (non stop, non stop)
Te iubesc non stop
Când fugi cu cardul (non stop)
Ca leopardul
Ca ce? 
Ca leopardul (non stop, non stop)
Te iubesc non stop
Te iubesc non stop
Te iubesc, te iubesc non stop
Te iubesc non stop, non stop, non stop
Te iubesc non stop…


Versuri de la: http://www.versuri.ro/ 


Un zambet,
                  Sakura Wisdom

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...