Pagini

duminică, 4 decembrie 2011

Clatite speciale

   De 1 decembrie am profitat de ziua libera sa gatesc. Desi era frumos afara, eram singura acasa si nu am avut nici un chef sa ies din casa, am facut de mancare... muschiulet de vita la cuptor, ciorbita de legume si ...clatite speciale. O sa postez doar reteta de clatite dupa cum v-ati dat seama si din titlu. Stim cu totii sa facem clatite..apa/lapte, faina de grau, sare si oua. Eu nu pun zahar pentru ca se intaresc. Am pregatit compozitia de clatite si m-am pus pe copt.



Nu am facut foarte multe pentru ca, dupa cum va spuneam...eram cam singurica.
   Separat, am pregatit o umplutura din branza telemea proaspata putin sarata, zahar, esenta de rom. A iesit un amestec divin dulce-sarat. dupa ce am terminat de prajit clatitele, pe care le-am facut mai groase decat de obicei pentru ca, dupa cum veti vedea, sunt mai mult niste placintele.






   Am pus putina umplutura pe fiecare si le-am impaturit asa cum puteti vedea in fotografii. In tigaia in care am copt clatitele, am pus mai mult ulei si am pus pachetelele cu branzica. le-am intors apoi, cand s-au rumenit si, veti observa daca le veti gati, ca devin tari, dupa cum va spuneam, ca niste placintele.

 Am presarat zahar pudra cu aroma de vanilie deasupra si...voila! Bon Apetit!



Un zambet,
                       Sakura Wisdom.

3 comentarii:

  1. arata foarte frumos clatitele "pachetele" ale tale :) yum

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Meg...si sunt delicioase. Ionut le-a devorat...e un amestec delicios de dulce cu sarat...Divin :)
    Pupici dulci

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...