Pagini

luni, 19 decembrie 2011

PREMII

   Dragii mei,

   Pentru ca este luna cadourilor, timpul meu este destul de limitat...Cumparaturi, curatenie si planuri de sarbatori. Ieri, castigatoarele concursului au intrat in posesia premiilor. De fapt, doar doua dintre ele, o astept si pe Meg, sper, zilele astea (Meg, ce spui?).
   Castigatoarea locului I a baneficiat de o manichiura falsa, gratuit. Pentru ca erau, amandoua foarte incantate, au venit cu fotografii ale modelelor pe care si le doreau. Am incercat, pe cat posibil, sa le satisfac dorintele si, la cat de incantate au plecat ieri, eu cred ca le-am multumit. Castigatoarea de pe locul II, a beneficiat de o reducere de 50% la o manichiura clasica.
   Bineinteles ca am facut si ceva poze pentru ca sa vedeti si voi ce minunatii de premii au primit. Si, pentru asta, voi mai da drumul la un concurs in zilele urmatoare. Meritati toate astfel de premii. Astept, oricum parerile castigatoarelor aici, pe blog, pentru a va convinge direct de la ele. Liliana si Valentina,in sectiunea "De la lume adunate si-napoi la lume date" astept de la voi parerile vostre. Sunt doua fete tinerele, foarte dragute si foarte vorbarete, studente, colege si prietene si mi-a facut mare placere sa lucrez cu ele. Emana bucurie...intineresti langa ele :)
   In continuare o sa vedeti poze cu unghiutele castigatoarei locului I:



Si, unghiutele castigatoarei locului III:



Ca doua bune prietene, au o poza impreuna ;)


Un zambet,
            Sakura Wisdom


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...