Pagini

miercuri, 10 august 2011

Salutare!

 Sa spunem ca nu sunt chiar atat de noua in zona blog-urilor...Acest nou blog se vrea a fi mai personal ca celalalt si mai aproape de sufletul meu. Sper sa ma sustineti si sa ma vizitati. Totusi, pentru ca informatiile pe care le-am scris deja acolo sa nu se piarda, le voi imparti si aici pe cateva postari.
 Pe parcursul postarilor ma voi pune la punct si cu chestiile care tin de administrarea unui blog si ma voi perfectiona pe zi ce trece. Promit sa imi fac timp sa scriu, indiferent daca va fi sa scriu doar doua fraze... :)
 Numele este cam ciudat, ce-i drept...
Wisdom (en.) inseamna Intelepciune...L-am ales pentru ca sper ca aici sa adun intelepciunea voastra, a celor care ma vizitati...intelepciunea pe care o catig in fiecare zi...si intelepciunea pe care am adunat-o pana acum. Sakura este numele ciresului japonez. Japonezi au o traditie in ceea ce priveste floarea ciresilor.Sakura simbolizeaza dragostea, trecerea de la deziluzie la iluminare, natura efemera a vietii: scurta si frumoasa precum floarea de cires. Ciresul este intruchiparea sacrificiului; florea de cires, simbolul delicatetii si sensibilitatii omului. Simbolistica este foarte larga...Mi-ar trebui mult timp sa scriu aici totul...

 Sper din suflet sa ma vizitati si mai ales sa va fiu folositoare...

Hugs and Kisses  :-*




PS. Pentru ca sa nu existe vreo suparare...trebuie sa ii multumesc unuia dintre colegii mei care are o prietena foarte buna care m-a ajutat sa gasesc denumirea perfecta pentru acest blog....Adica numele care sa ma reprezinte si care sa fie in concordanta cu mine si cu postarile ce vor urma. :)

8 comentarii:

  1. Fain numele! mi-a amintit de un parfumel pe care l-am primit cadou.. L'occitane, Cires japonez
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Thanx...Nu ma pasioneaza chiar atat de tare cultura japoneza...desi, daca as aprofunda putin cu siguranta mi s-ar parea interesanta...Am lucrat in trecut la o firma de imobiliare care se numea Sakura Imobiliare si seful meu de atunci mi-a spus ca ma incadrez perfect in decor si ca mi se potriveste denumirea...tinand cont de faptul ca am obiceiul sa imi prind parul in coc cu un betisor...sau chiar cu un creion in cazul in care sunt la birou...:) sper sa crestem impreuna, Meg...
    Pupici si sa ai o zi lina.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu m-am gandit la faza cu betisorul, intr-adevar, chiar ti se potriveste, daca mi te imaginez eu bine!
    pune doua betisoare in X, buzele rosii si .. poza de profil! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. :)...da. imi place sa mananc mancare chinezeasca... si de fiecare data cer un set de betisoare in plus...sa am cu ce sa imi prind parul. Sunt cam lungi ca sa pun doua...am incercat :) dar o sa imi cumpar o pereche speciala pentru par :). Mersi pentru sugestie... doua betisoare in X, buzele rosii...si pot lua cursuri de gheisa :)

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) de gheisa? neeeehh. Mai bine lasi doar betisoarele si rujul =))

    RăspundețiȘtergere
  6. :)...stii...gheisele sunt, de fapt, niste femei foarte inteliente care intretin barbatii doar prin conversatii. De aceea ele trebuie sa stie foarte multelucruri din foarte multe domenii...spre exemplu, arta si muzica...
    Dar, daca vrei tu...raman doar la betisoare si ruj ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ciao Sakura mia!!
    Scuze intarzierea.....de a scrie un mesaj de incurajare acum la inceput de drum....dar sper sa nu fiu acuzata de indiferenta la ideea ta!!:)
    Cum as putea fi eu, mamikutza ....cea care e multumita de orice initiativa pentru ca, dupa mine, toate lucrurile astea au un scop in viata...Eu am invatat ca orice lucru in viata are un scop...iar daca nu-l are....gaseste-i unul!!
    Asadar, salutare Sakura, salutare Luizik(Liz), salutare la toti cei care vor scrie pe acest blog!Pupiciiiiiiiiiiiiii...
    P.S. Apropo de betisoare....sa stii ca am un set de betisoare speciale de la restaurantul japonez...pe care le-am "luat" special pentru tine si pe care le poti folosi in par.

    RăspundețiȘtergere
  8. hi hi hi...e super ca le-ai luat pentru mine...pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...