Pagini

joi, 11 august 2011

Machiajul in metrou

Am vazut acum ceva timp, un reportaj la televizor...din cand in cand ma mai uit si la Promotor...in care diverse "dive" ale show-biz-ului romanesc, se machiaza in masina, in timp ce conduc...la semafoare sau atunci cand pierd timp pretios in blocajele din traficul bucurestean... Eu nu am masina si, deci, nu iau parte la ambuteiaje, dar...

Astazi, m-am trezit, ca de obicei la 7 fara un sfert...ce-am facut...ce n-am facut...am intrat intr-o mare criza de timp - chestie care la mine nu se prea intampla...astazi se pare ca planetele nu mi-au fost favorabile... :) asa ca...am aruncat in geanta trusa de farduri, dermatograful si mascara si am fugit, grabita, spre serviciu... In statia de metrou, mi-am scos trusa si am inceput sa imi conturez ochii... Ma pufnea rasul gandindu-ma la ce idei o-r trece prin mintea oamenilor care treceu pe langa mine. Totusi, nu m-am sinchisit sa ridic privirea din oglinda sa vad daca ma priveste cineva. In fine...mi-am terminat machiajul pana sa vina metroul si am aruncat, din nou, fardurile in geanta si mi-am vazut de drum...
Spre surprinderea mea, nu m-am simtit aiurea stiind ca oamenii trec pe langa mine si eu ma machiez... dimpotriva... a fost o experienta interesanta.

Ati avut astfel de experiente?

4 comentarii:

  1. Ce tare :))
    nu am incercat la metrou :) la semafor ma mai dau cu ruj/gloss si nu ma intereseaza ce ar zice cei din jur.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Tocmai de aceea am incercat si eu machiajul la metrou...ca nu ma intereseaza ce spun cei din jur...insa nu ma puteam abtine sa nu ma gandesc la ce le-ar fi putut trece prin cap...pe langa asta...m-am mai dat si cu ulei pentru cuticule in metrou...:) urmatorul pas cred ca e sa imi fac unghiile...desi cred ca ar fi deranjand mirosul :)))
    Pupici, Meg

    RăspundețiȘtergere
  3. merge oriunde...autocar, masina (chiar daca stai pe locul din dreapta sau in spate)... microbuz...si, dupa cum ne-a aratat Meg...la volan ;)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...