Pagini

sâmbătă, 13 august 2011

Caldura mare, mon cher...

100 de vizualizari...O cifra rotunda si foarte draguta, nu? Multumesc celor care ma vizitati si va astept in continuare...

Schimband registrul, astazi este zi de shopping...si de cooking :)...dar, cel mai important, zi de relaxare. Am ramas fara aparat foto si nu voi putea sa va arat hainutele pe care mi le voi cumpara astazi...dar, o sa va povestesc.

Am schimbat putin aerul si am iesit din imbacsita capitala...Aici e racoare si e bine...si aerul de munte imi prieste...Asta dupa ce ieri, am trecut prin niste clipe de groaza. A trebuit sa suport conditiile improprii de calatorie intr-un tren Accelerat tipic romanesc. In care nu exista aer conditionat, nu exista spatiu pentru bagaje...si, ca sa fie treaba buna, s-au terminat si locurile pe scaune. Din fericire eu am prins unul, dar multa lume a trebuit sa stea in picioare...Aerul era foarte greu si puteai sa iti simti respiratia care era chiar mai rece decat ce se intampla in jur...Ingrozitor...am deschis un geam intr-un final dar tot degeaba...Din fericire am ajuns cu bine la destinatie pentru ca atunci cand am intrat in zona muntoasa aerul s-a mai racorit afara iar in interior a devenit respirabil. Sper sa nu fiti nevoiti sa treceti prin asa ceva...

Va doresc sa aveti o sambata frumoasa si linistita...Eu trebuie sa plec la shopping...wish me luck...

2 comentarii:

  1. Hello! E super ca ai fugit la shopping. Eu ma chinui sa-mi termin treburile. Pe la 12 noaptea cred ca ne imbarcam. :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Thanx....spor la treburi si...drum bun...abia astept sa va intoarceti sa vad pozele...Distractie placuta

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...