Pagini

luni, 26 decembrie 2011

Merry Christmas...si manichiura de sarbatori





   Dragilor...Aproape trece Craciunul...dar, pentru ca am avut un Craciun linistit...in familie...cu multa mancare si multa odihna...nu am prea intrat pe internet. Acum, in asteptarea orei la care vom pleca spre Bucurestiul primitor care ne asteapta cu nerabdare, m-am gandit sa mai scriu cateva randuri.

   In primul rand, vreau sa va urez Sarbatori cu bine, cu liniste si cu dragoste...si un an nou cel putin la fel de bun ca anul care tocmai se incheie. Devin melancolica la gandul ca anul acesta se termina. eu, una, am avut parte de un an plin..cu bucurii...cu momente fericite...apoi cu incheierea unor episoade din viata mea. Pot spune ca a fost un an important pentru mine si, de ce nu, definitoriu. Dar, peste o saptamana vom fi deja in alt an care ne va surprinde cu fiecare zi. Va doresc un an plin de bucurii...un an in care sa reusiti sa va indepliniti obiectivele...si va doresc tot binele din lume!
   Si, ca sa schimb putin registrul...aceasta este manichiura pe care mi-am facut-o de sarbatori anul acesta. Ca de obicei, lungimea unghiilor este foarte mare...Imi place sa le am foarte lungi de sarbatori. Si m-am inspirat putin din manichiurile pe care le-am facut castigatoarelor. So...french din sidef alb - putina zapada ;)




   Si un fulg pe inelar...



   Sper sa va placa...Va transmit toate gandurile bune si...sa aveti grija cat mancati de sarbatorile astea ;)

Un zambet,
                     Sakura Wisdom.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...