Pagini

marți, 22 noiembrie 2011

Nivea Visage - MATTIFYING DAY CARE


   Acum vreo saptamana mi-am cumparat o crema de fata de la Garnier. Astazi, am mers sa ma pensez. Mi-am subtiat foarte tare sprancenele si acum ma chinui sa le dau o forma frumoasa.
Cosmeticiana m-a intrebat la un moment dat ce fel de crema de fata folosesc. Dupa o zi intreaga, tenul meu era foarte gras iar ea mi-a spus ca ar trebui sa incerc o crema pentru ten gras...asa ca...fuguta la supermarchet...si, am ales crema NIVEA VISAGE - Mattifying Day Care. In general cumparam Garnier sau Rose (pe baza de apa naturala de trandafiri). Nu am incercat niciodata Nivea...Sper sa nu fiu dezamagita...

CONCURS - CLICK AICI


   Voi ati folosit Nivea Visage? Cum v-a ajutat?

Un zambet, 
           Sakura.

10 comentarii:

  1. Mie nu-mi plac produsele Nivea :(. Creme intr-adevar nu am incercat, dar restul.. m-au cam lasat rece.
    Unde mergi tu sa te pensezi? as vrea si eu o noua forma, insa mi-e frica sa ma las pe mana oricui..
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Vedem noi ce e de capul cremei...acum...banii i-am dat :)

    Eu am avut o mare problema cu sprancenele pentru ca m-am pensat mereu singura...si...la varta mea...deja nu mai cresc la fel de repede...si dupa atata pensat. Mi le-am lasat sa creasca...m-au chinuit groaznic la inceput. In fine...cum mergi de la obor spre Dimano, pe partea dreapta, e un salon Oky Doky. E micut, din asta de cartier, dat fata se pricepe. Singurul lucru care nu mi-a placut azi a fost ca mi le-a creionat...si eu nu suport asta...eram fioroasa cu sprancenele negre negre negre :)))...dar acasa, cand am sters creionul, mi-a placut ce vad :). daca vrei iti fac ros de nr de tel sa te programezi pupicei

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Meg, tot la oky doky ajungi! Mai stii cand mergeam sa ne tundem si-au inchis salonul si m-am dus in alta parte si m-a ciuntit? =)) Si ca sa nu fiu off topic, eu am crema aia albastra, vesnica crema nivea care mi se pare tot asa ca e foarte uleioasa pt fata. Poate asta e altfel.. Vad ca am folosit mostrele de crema hidratanta de la gerovital si a fost ok. O crema care m-a multumit tare din toate privintele a fost una de la avene

    RăspundețiȘtergere
  4. cand se mai indesesc un pic, sa le vopsesti. Roag-o pe fata sa puna maro cu negru, amestecat, ca iese foarte bine. Eu asa mi le fac si imi place :X

    RăspundețiȘtergere
  5. @Liz...nu am stiut ca voi mergeati la Oky Doky...Ana Maria, o prietena de-a mea merge acolo si ale ei arata foarte bine...de sprancene vorbesc...

    Cat descre crema, este pentru ten normal spre uscat...si s-ar putea sa imi faca bine...Vom vedea...Revin cu un review peste doua-trei saptamani

    Pupici multi

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, sunt de aceeasi parere cu Meg! Fiindca am fost dezamagita de anumite produse, nici nu am mai aruncat banii aiurea pe cremele lor...Cine stie cu ce ma mai trezeam pe fata apoi:(. Sper sa nu ai probleme si sa fii multumita de ea. Pup

    RăspundețiȘtergere
  7. sunt curioasa cum e crema asta. am nevoie de asa ceva :D nu foarte tare dar e bine-venita

    RăspundețiȘtergere
  8. Miu Miu draga, dupa doua zile de folosire, impresia este una pozitiva...hidrateaza, dar elimina excesul de sebum...cel putin in astea doua zile mi-am simtit pielea in limite normale, nu uscata, si nu grasa...deci eu cred ca e chiar ok...mai astept vreo doua saptamani si fac un review...pupici si multumesc pentru vizita :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...