Pagini

duminică, 6 noiembrie 2011

Toamna, mare si ... Holograf

   Dragii mei, aseara am avut o surpriza placuta...De fapt...sa o iau cu inceputul...am avut o sambata fooooarte plina...In primul rand, am facut o plimbare absolut minunata prin Constanta...A fost o vreme superba si am ajuns pana pe faleza si am vazut marea. E atat de linistita si de frumoasa. E prima data cand vad marea in alta luna decat una de vara...si mi-a placut...la nebunie. Apoi, intorsi acasa, am nimerit la finalul unui gratar si ne-am delectat papilele gustative cu carnita prospat coapta si cu mici. Peste zi am aflat de un concert la care ne-am dorit sa ajungem...sa va spun pe indelete. De curand s-a deschis in Constanta "Cel mai mare mall de la mare" :) -  Maritimo Shopping Center si aseara, in parcarea acestuia, a fost un concert tare dragut. In deschidere, a cantat trupa Heaven si apoi au cantat veteranii - Holograf. A fost super...si o sa va las si pe voi sa ascultati cel mai nou single al lor care suna bestial... filmuletul pe care l-am gasit pe youtube este chiar de la concertul de aseara. Filmarea este cred ca facuta cu un telefon mobil si de aceea sound-ul lasa de dorit... Dar, pana cand va aparea videoclipul sau macar melodia...va las sa ascultati...


   Si, pentru o incheiere draguta a serii de sambata, am avut parte de Karaoke la Restaurantul Serenada din Navodari...Eu cred ca a fost o zi plina...dar va spun ca a fost o zi extraordinar de placuta...Sa aveti o duminica linistita si...linistitoare... :)


Un zambet,
       Sakura.

7 comentarii:

  1. daaaa, e super! sa mai scrii si sa pui si pozici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Super cincert!! Imi pare rau ca nu am fost si euuuuuuuuuuuuuuuuu.....Va astept sa imi pove mai multe...

    RăspundețiȘtergere
  3. ce fain! imi place mult mult holograful
    :*

    RăspundețiȘtergere
  4. @Liz...din pacate nu am poze pentru ca nu am avut aparatul si ne- luat prin surprindere concertul :(. pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. @Mamikutza cred ca iti pare rau...adevarul ca era pacat daca l-am fi pierdut si noi...au facut show si ne-m simtit super bine pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. @Meg - e super trupa...alaturi de Directia 5...Holograf, cred eu, canta un rock care merge la inima...oricum...concertul a mers la sufletul nostru...pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Superb!E trupa mea preferata,te invidiez!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...