Pagini

miercuri, 31 august 2011

Pachetelul cu merinde

   Ma gandeam eu asa...ce sa mai fac de mancare...ceva usor, si de mancat si de facut, si care poate fi pus in caserola si luat la birou. Si, uitandu-ma la televizor, am vazut cartofi prajiti...dar astia sunt greu de digerat, nu sunt chiar asa de buni reci si, spun studiile, sunt cancerigeni. Dar, m-am gandit ca niste cartofi fierti nu fac la fel de mult rau...si un beculet s-a aprins in mintea mea...Salata orientala..."orientata" ii spunea tata si mereu ne distram cand il auzeam ca vrea sa manance salata orientata :)...Probabil pentru ca trebuie sa fii orientat cu ce o faci...sau pentru ca te orientezi la fata locului... :)

   Asa ca, am pus repejor niste cartofiori la fiert. Nu pot sa va dau o reteta pentru ca aceasta salata se face cam cu ce se gaseste...Mie imi place foarte mult si salata de paste...promit sa fac una si sa va dau si voua una din multele combinatii pe care le fac eu cand vine vorba de salate.
   Eu am folosit vreo 8 cartofi...i-am spalat si apoi i-am pus la fiert. Am acoperit oala ca sa bolboroseasca linistiti si am asteptat sa fiarba...
   I-am lasat apoi sa se raceasca bine. Daca sunt calzi sunt sfaramiciosi si salata o sa iasa mai mult un terci. Mie nu-mi plac maslinele si sincer, nu le inteleg rostul in aceasta salata...Poate daca ar fi puse taiate si cu samburii scosi as mai intelege...dar sa le pui intregi...ce sa spun...poate ma lamuriti voi ca pentru mine este inca un mister...
    Curatati nu sunt decat 7 din cei 8 cartofi...si asta pentru ca pofta a fost foarte mare si ne-am putut abtine sa nu mancam unul cat inca era cald...cu unt de casa...mmmmmm...


   Revenind...am fiert vreo 5 oua...nu sa le pun pe toate in salata dar, treburile astea eu le-am facut asta noapte pe la miezul noptii...si trebuia sa pregatesc si micul dejun intr-un fel sau altul...

   Dupa asta am curatat o ceapa si am taiat-o solzisori. Am taiat si ouale in doua si apoi felii.

   Le-am pus pe toate intr-un bol de salata, am adaugat sare si ulei si am amestecat. Produsul finit a aratat asa.

   Si, am pus intr-o caserola si am pregatit "pachetelul cu merinde" pentru serviciu si pe care l-am impartit cu Ana - Maria. Peste salata din caserola am presarat si cateva cubulete de branza proaspata... A fost un pranz perfect.

   Pofta buna!

6 comentarii:

  1. Eu in salata orientala pun de obicei si masline, pe care le tai feliute mici de pe sambure, putin otet si piept de pui bucatele copt in tigaie pana se rumeneste. Asta vara puneam si ridichi. Cu ridichi chiar iese super. Maslinele le inteleg doar cei care le iubesc :X:X
    Si sa iti vand un pont: cartofii inainte sa-i pui la fiert, curata-i de coaja. Ii fierbi tot intregi, dar gustul e cu totul si cu totul altul. Adica sunt mai dulci cartofii. Coaja le da un pic de gust amarui, pe care de obicei nu-l simti. Incearca odata sa-i fierbi fara coaja in putina sare. Si cu unt sunt perfecti. Deja cred ca ma duc sa pun si eu la fiert :>

    RăspundețiȘtergere
  2. m-a amuzat ca ai pus tag 'ulei de trandafir'. presupun ca erai data cu el, nu? :) glumesc - probabil era deja tag format si s-a selectat singur.
    (poti sa stergi mesajul asta)

    RăspundețiȘtergere
  3. maslinele dau culoare :).. si ai dreptate, eu le pun fara samburi. de asemenea, adaug piper.
    nu stiam ca se pune si ulei la salata asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc pentru comentarii si chiar pentru sfaturi...dupa cum am spus...salata asta este orientata...o faci cu ce gasesti prin frigider...te orientezi in bucatarie cu ce o faci...
    Maslinele nu imi plac...dar inteleg de ce le puneti taiate felii...asa da... mie imi place mai simpla salata asta...sa simt gustul cepei si a cartofilor cu ou...
    Meg, draga, de ce sa sterg mesajul? iau totul ca pe ceva constructiv...nu am obsevat eticheta aia...dar m-am amuzat si eu acum cand am vazut...o sa o scot.
    Liz, bafta la salata ta orientata ;) pupici to both :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  5. nu m-am mai orientat ca am avut de facut manichiura :"> Inca molfai ciocolata de casa :))

    RăspundețiȘtergere
  6. ciocolata de casa...hmmmm...si cine a facut-o?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...