Pagini

miercuri, 31 august 2011

O piele frumoasa este o piele hidratata...

   Corpul uman este compus 70% din apa. Hidratarea inseamna alimentarea organismului cu apa. De aceea nutritionistii si medicii ne recomanda sa consuman 2 litri de apa pe zi - hidratarea interna. Semnele deshidratarii se fac vizibile si la nivelul pielii. Indiferent de tipul de ten -  gras, uscat sau sensibil. Pielea devine uscata, crapata si se descuameaza. Pentru o piele catifelata trebuie neaparat sa avem grija sa o hidratam.
   Deshidratarea pielii poate avea motive diverse...de la probleme medicale, stilul de viata al fiecaruia si pana la factorii externi cum ar fi poluarea (care, fie vorba intre noi, e vinovata pentru multe cate ni se intampla) sau temperaturi prea ridicate sau prea scazute.
   Vreau sa va prezint acum doua creme de corp.

  1. Blanchete B Natural Care - Body Lotion Olive - piele uscata si sensibila Am gasit-o in Kaufland. Nu imi trebuia neaparat o crema de corp dar m-a incantat ideea dozatorului... Apoi am citit si indicatiile - "hidrateaza perfect pielea si protejeaza epiderma timp indelungat. Parfumul din continut asigura o senzatie agreabila de prospetime si miros placut persistent. Lasa pielea catifelata si supla." La prima vedere nu suna nici foarte pompos dar nici de ignorat...Pretul a fost undeva la 7 lei - 500 ml. Am ajuns acasa si dupa dus am incercat-o. Desi cunosteam crema de maini de la Blanchete B Natural Care, si am fost foarte multumita sa o folosesc, am fost placut surprinsa sa constat ca si aceasta crema isi face onorabil treaba. Tot ce am citat mai sus, adica indicatiile de pe eticheta sunt foarte adevarate si intr-adevar lasa pielea supla si catifelata. Intr-adevar hidrateaza si intr-adevar hidratarea persista. V-o recomand cu toata inima.
2. Crema de corp cu ulei de argan BIO Kräuter Am dat de ea din greseala si recunosc si faptul ca inca nu am incercat-o. Eram la Silvia in birou cand a scos de pe sub birou o sacosa cu tot felul de produse cosmetice printre care si aceasta crema. Astept sa imi spuneti voi, daca ati folosit-o, cum vi s-a parut. Pretul cred ca e in jur de 18 lei.

   Acestea fiind spuse, ar fi cazul sa dormim putin :)

5 comentarii:

  1. vaaai de cand vad crema aia in kaufland si niciodata nu m-a tentat sa ma apropii sa vad ce e. Poate de data asta o sa ma uit cand ma duc ;) Crema de mai jos, adica toate de la Krauter se vand in reteaua life care din cate stiu, prin comanda, dar am mai vazut si prin magazine. Eu am fost intotdeauna fan al uleiului de argan, asa ca nu pot decat sa cred ca e buna sau cel putin are destule proprietati necesare pielii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Krauter asta e un fel de sistem ca si avonul, insa nu stiu daca se numeste asa si nu e vorba doar de gama.
    o matusa foloseste multe produse de la ei si e multumita de toate.

    Cat despre prima lotiune, daca la pretul ala isi face treaba, e super :)

    RăspundețiȘtergere
  3. dar nu cred ca facem concurenta. Eu cred ca de asta sunt blogurile...ca se aduna multa lume si fiecare isi impartaseste din experienta si uite asa se imbogatesc cunostintele.. Parerile sunt tot timpul binevenite. Poate candva o sa vrea si altii sa foloseasca produsele astea si ca sa nu dea bani inainte, mai bine cteste pareri

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragele mele...nu pot sa concurez cu voi in ceea ce priveste informatiile detinute despre cosmeticale...eu va spun strict parerea mea despre ele si eventual daca ma intereseaza ceva dau un google pentru a ma documenta putin.cum am spus am dat din greseala peste a doua crema...Sunt convinsa ca imi va placea daca voi spuneti ca e buna...Cat despre prima crema...imi place foarte mult...e fina, catifelata si pielea e foarte fericita... va pup

    RăspundețiȘtergere
  5. "dar nu cred ca facem concurenta. Eu cred ca de asta sunt blogurile...ca se aduna multa lume si fiecare isi impartaseste din experienta si uite asa se imbogatesc cunostintele.. Parerile sunt tot timpul binevenite. Poate candva o sa vrea si altii sa foloseasca produsele astea si ca sa nu dea bani inainte, mai bine citeste pareri"
    Liz, sunt de acord cu tine si de aceea nu voi sterge nici un mesaj si o sa fie mereu binevenite pe acest blog.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...