Pagini

sâmbătă, 31 decembrie 2011

31 decembrie...

   O utima postare in acest an... Mi-a placut anul asta si m-a surprins in fiecare zi cu ceva nou. Nu voi insira aici evenimentele care au marcat 2011 in viata mea pentru ca sunt destul de personale. Pentru anul care urmeaza nu imi doresc decat sa imi fie bine, sa fiu sanatoasa si sa am putere sa trec peste partile rele ale vietii. Imi doresc un an linistit...Ceea ce va doresc si voua...Liniste, bunastare, putere, dragoste, sanatate si tot ceea ce va face bine...pentru fiecare dintre voi intr-un mod personal.
   Nu stiu cum vi se pare voua dar pentru mine este usor deprimant...Astazi, tatal meu ar fi trebuit sa implineasca 51 de ani...din pacate, acum aproape sase ani, s-a alaturat ingerilor. Imi place sa cred, si asta cred ca este singurul lucru care a facut durerea suportabila intr-un final, ca ma vegheaza dintre ingeri. Ca este un inger si el, cu aripi albe si mari, cu ochii blanzi si zambet cald. Il simt deasupra mea in fiecare moment al vietii si stiu ca are grija de mine...de mama si de sora mea...

   El era tata...si poza asta este preferata mamei asa ca...
 


LA MULTI ANI 2012! Sa petreceti frumos in noaptea dintre ani si sa va gaseasca noul an in compania celor mai dragi fiinte din viata voastra si...in bratele cui va este drag :)


Un zambet,
                  Sakura Wisdom.


LA MULTI ANI 2012 !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...