Pagini

miercuri, 7 decembrie 2011

Noutati pe blog

   Salutare!!! Am introdus cateva noutati pe blog si vreau sa va spun despre ele...in primul rand, de astazi va puteti abona la newsletter pentru a primi noutatile... In partea dreapta aveti o casuta in care trebuie sa va inregistrati adresa de e-mail.


   Dupa ce ati apasat Subscribe, o sa fiti directionati care o fereastra in care va trebui sa introduceti un cod iar dupa ce ati introdus codul, veti primi un e-mail cu un link de confirmare. Va rog, dca doriti abonarea, sa nu uitati sa confirmati prin link-ul de pe e-mail si gata... In acest fel veti fi mereu la curent cu noutatile blog-ului.
   In al doilea rand, tot in partea dreapta, aveti Paginile. Postarile vor fi sortate in functe de tematica lor si va ofera o viziune accesibila a blog-ului in sensul ca, in functie de ce va intereseaza, apasati pe pagina dorita, si aveti acces la postarile cu acea tematica.

   Si nu in ultimul rand, am introdus sectiunea de contact unde veti gasi un formular. Puteti pune intrebari, face sugestii, iar eu va voi raspunde in cel mai scurt timp. Cam astea sunt noutatile de pe blog. Sper sa le folositi cu incredere si sper ca blog-ul meu sa va ofere raspunsuri la cautarile voastre.

   In curand, va aparea si o sectiune in care veti putea sa imi trimiteti teme pentru postari iau eu voi aplica pe blog ceea ce imi trimiteti. Eu cred ca aceste noutati...aceste schimbari, sunt de bun augur si ca ajuta blogul sa creasca, incet...dar sigur :)

Un zambet,
            Sakura Wisdom.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...