Pagini

joi, 1 septembrie 2011

Ca la mama acasa...

   Inainte sa plec de la birou astazi mi-am adus aminte ca de mult timp tot am spus sa fac mamaliguta dar, o data nu am avut branza, alta data nu am avut smantana sau alta data nu am avut chef... Astazi mi-am adus aminte ca le am pe toate... Zis si facut....Am ajuns acasa si m-am pus pe treaba...si, uite ce-a iesit..

E nevoie de:
- malai
- un ou
- unt - eu am folosit unt de casa...de Sibiu
- branza - eu am folosit branzica proaspata, garantat ecologica, data pe razatoare
- sare pentru mamaliguta


   Am facut mamaliguta, am pus-o pe o farfurie si am creat un fel de cuib in care am pus untul.
   Am prajit un ou si l-am pus peste unt in cuibul de mamaliguta.
   In final, am pus branzica rasa si am lasat-o sa se imprieteneasca cu toate celelalte. Si, dupa ce am inghitit in sec cat timp am pregatit masa, mi-am desfatat simturile cu bunatatea asta...

Un zambet,                                                         
Sakura.                                                 

3 comentarii:

  1. haaa! Asta n-am mai vazut-o. Eu nu m-am testat daca stiu sa fac mamaliga buna, dar daca tot e mama acasa, ea face mamaliga si eu restul ;) maine ii dau eu treaba ;)) Arata super bine, pe bune. Daca nu era 12 noaptea, acum faceam!

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost super la gust...am mancat tot si mi-a parut putin rau ca nu am facut putin mai multa sa mai bag...sa stau apoi cu burta-n sus...pofta buna pentru cand faci .Puup

    RăspundețiȘtergere
  3. Am facut azi la amiaza si Ionut si mama au fost foarte incantati ca niciunul nu mancase de mult mamaliguta :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...