Pagini

vineri, 5 octombrie 2012

Ziua Internationala a Zambetului !




Buna, prieteni!

   Stiu ca va sunt datoare pana peste urechi cu poze, cu postari, cu povesti...Sper sa ma intelegeti, ca de obicei...ca de...a fost vara...iar vara timpul este foarte limitat...Ma voi revensa si sint sigura ca asteptarea voastra merita...Voi reveni cu un aer proaspat, cu un suflu nou si sper eu ca va voi capta din nou atentia...
   Am ales sa va scriu astazi pentru ca este ziua internationala a zambetului si, cum eu sunt mereu zambitoare si rad mai tot timpul, m-am gandit sa va inveselesc si voua ziua si sa incepeti frumos acest prim week-end din luna Octombrie...
   Anul acesta am avut o vara prelungita si ma bucura asta...nu este cald ca in luna Iulie dar nici frig ca in Decembrie...este o vreme numai buna pentru plimbari...si asa se explica lipsa mea din ultima vreme...Am pregatite fotografiile pentru postari si ideile mele pentru povestile pe care vreau sa vi le impartasesc sunt nerabdatoare sa fie asternute in postari...
   Pana atunci insa, asa cum probabil ca ati vazut prin postarile care circula pe Facebook, Ziua Internationala a Zambetului s-a nascut simplu...Harvey Ball a creat "fata zambitoare" (Smiley face) in anul 1963 si s-a gandit ca aceasta zi sa fie sarbatorita anual, in prima vineri a lunii octombrie. Eu spun ca acest Harvey Ball a avut o idee minunata si va invit sa sarbatoriti si voi astazi zambind cat mai mult.










Un zambet,
                  Sakura Wisdom.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...