Pagini

joi, 11 octombrie 2012

Melancolie

   Acum aproape doua saptamani, am urmarit emisiunea Vocea Romaniei...daca ma intrebati pe mine, aceea nu este o emisiune...este un show in toata regula. Acum aproape un an am avut placerea sa fim in public ca sustinatori ai unuia dintre concurenti - Iulian Canaf - si am avut parte de un show nu de o emisiune TV...In fine...ma indepartez de la subiect. In emisiunea de acum doua saptamani, am vazut un pusti de 16 ani care a cantat o melodie foarte frumoasa...si stilul in care a cantat acea melodie a fost senzational... Lara Fabian - Je suis malade. Am vrut sa ascult si varianta originala si am cautat-o pe internet...mai mult decat atat, am gasit si alte  melodii ale acestei cantarete care pur si simplu mi-au facut pielea de gaina... Si lui Ionut ii plac melodiile si le-am ascultat impreuna destul de mult in ultimele zile. Preferata noastra este Je t'aime... Versurile sunt superbe...din pacate nu le am eu prea bine cu limba franceza dar din traducerile pe care le-am gasit pe internet am inteles povestea melodiei...
   Va las sa ascultati si voi, daca va face placere, Lara Fabian - Je t'aime (videoclipul este dintr-un concert live...reactia publicului este neasteptata pentru cantareata...publicul a cantat intreaga melodie intr-un sincron aproape perfect. Coplesita de emotii, cantareata a izbucnit in plans)


Un zambet,
               Sakura Wisdom

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...