Pagini

joi, 13 octombrie 2011

O alta poezie...

   Mi-a luat ceva timp sa termin prima postare despre Sibiu...si acum, de relaxare, va propun o noua...de fapt veche...poezie...

La poarta mea...

De vei vedea pe chipul meu iubirea,
Sa bati nestingherit la poarta mea...
Sa nu imi ocolesti atuni privirea,
Si-n ochii mei tu sa te uiti as vrea...

Nu vei vedea nici Cerul...nici Pamantul...
Ci doar un maldar de idei banale...
Si lumanarea care-mi va veghe mormantul...
Si-n jurul lumanarii...doar lacrimile tale...

Nu-ti cer sa-mi dai abisul de senzatii
Ce doarme linistit in viata ta...
Ci-ti dau iubirea plina de tentatii
Pe care-o vei gasi la poarta mea...


Un zambet,                                      
Sakura.                                  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...