Pagini

vineri, 7 octombrie 2011

Planuri de calatorie

   De foarte mult timp imi doresc sa vizitez locuri noi...locuri pe care nu le-am vazut niciodata si despre care cei din jurul meu spun ca merita banii...Dupa o viata de cautari, am gasit omul care sa vrea aceleasi lucruri ca si mine, cu care sa pot planifica vizite prin tara, calatorii si care sa isi doreasca la fel de mult ca si mine sa isi diversifice viata. Pentru week-end-ul care bate la usa, si care pentru unii a inceput deja, ne-am planificat o vizita in Centrul Cultural al Europei - Sibiu.
   Deocamdata nu va pot spune nimic decat ca sunt foarte nerabdatoare sa vina dimineata de maine si sa ma vad in autocar in drum spre Sibiu.
   La intoarcere voi rezerva cateva postari despre ce am vazut acolo, cu fotografii si detalii istorice. Si, incepand de astazi, voi mai adauga o pagina in care veti gasi postari diverse cu locurile prin care vom calatori.
   Pana atunci, sa aveti un week-end minunat, odihnitor si relaxant.

Un zambet,                                                                          
Sakura.                                                                  

4 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...