Pagini

marți, 18 octombrie 2011

Poezia de seara

   Pentru astazi am pregatit o poezie scurta...E trista, e adevarat dar perioada in care am scris-o era de asa natura. Din pacate, toate poeziile pe care le veti citi sunt asa...pentru ca eram o adolescenta destul de razvratita si destul de zvapaiata...si ma indragostisem atat de tare incat nici eu nu stiam daca pot suporta iubirea aceea...dupa cum v-am mai spus...o iubire de liceu...Sper sa va placa :)

Contradictoriu

As vrea sa te rapesc din vise,
Si sa te-aduc in al meu gand...
Dar tu, nemuritor esti printe...
Iar eu, o muritoare pe pamant...

Din stele-as vrea sa te rapesc
Si sa te-astern in al meu gand...
Dar tu esti muritor ceresc...
Iar eu...o muritoare pe pamant...

   Cam asta a fost...Noapte buna!

Un zambet,                                      
Sakura.                                  

2 comentarii:

  1. Extraordinare ca intotdeauna poeziile tale! Eminescu contemporant ce esti! Superb si mai asteptam si alte postari asemenea!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...