Pagini

luni, 24 octombrie 2011

Golden Rose - Rosu 003 mat

   Nu am prea facut eu review-uri pe blog...dar, astazi m-am gandit sa fac unul... Intr-o dupa-amiaza, am trecut pe la metrou Piata Unirii, un loc unde stiam eu ca gasesc tot felul de chestii dragute pentru unghii si pentru fata. Am ales o trusa de farduri de la Ruby Rose (despre care va voi vorbi in alta postare), niste pile pentru manichiurile mele false, si mi-a sarit in ochi o oja care, la prima vedere, promitea... si m-am gandit sa vad ce-i pot puterile. In aceeasi zi, am vazut pe blogul lui Meg ca a facut un review pentru o oja mata.

   Inainte de toate, mi-am pregatit unghiutele. pentru ca aveam nevoie de o reconditionare (umplere), mi-am rezervat 2 ore pentru asta. Iata ce a iesit :
   Apoi am aplicat un lac incolor pentru a proteja unghiile de pigmentii din oja.
   Si am aplicat oja Golden Rose - Rosu mat nuanta 003. Eu am fost multumita de cum se comporta. Pretul platit pentru aceasta sticluta a fost de 9 lei. Consider ca este un pret bun tinand cont de faptul ca este necesara o singura aplicare, este suficient de lichida ca sa poata fi aplicata uniform si dintr-o singura miscare si culoarea este foarte vie.
   Ce parere aveti despre aceasta oja?


Un zambet,                                                                      
Sakura.                                                                      

4 comentarii:

  1. Vai, cat de faina e!! 003, am retinut! la mine la metrou e 6 lei, dar nu aveau decat nuante inchise.. mai caut :)
    e foarte frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gasesti la Piata Unirii. e mai scumpa dsr culoarea e foarte draguta. Te pup si bafta la cautat. pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-adevar e fffff frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...