Pagini

miercuri, 12 octombrie 2011

Tag - 25 de intrebari


   Mi-a fost dat acest Tag de catre Liz si mi s-a parut corect din partea mea sa il dau si eu mai departe...nu as vrea sa dezamagesc. Deci...

1. Ai vreun animal?
Da. Am o pisicuta alba pe care o cheama Bella.

2. Numeste trei lucruri care se află acum lângă tine.
Telefon, pijama, o revista.

3. Cum e vremea afară în momentul acesta?
Este destul de placut. Nu e cald dar nu este nici frig.

4. Conduci? 
Nu. Am permis de conducere, dar nu conduc decat daca este imperios necesar.

5. La ce oră te-ai trezit azi dimineată?
Ca in fiecare dimineata din timpul saptamanii, 06:30.

6. Când ai făcut ultima oară dus?
Aseara, inainte de culcare.

7. Care a fost ultimul film pe care l-ai vizionat?
Johnny English reborn.

8. Ce scrie în ultimul mesaj trimis?
"Te iubesc"

9. Ce ton muzical ai la telefon?
Sylver - Sometimes

10. Ai vizitat altă tară?
Da.

11. Îti place sushi?
Nu stiu. Nu am mancat niciodata.

12. De unde iti faci cumparaturile?
Carefour de cele mai multe ori dar mai dau si prin piata din cand in cand.

13. Iei medicamente ca să poti să adormi?
Niciodata.

14. Câti frati ai?
Frati n-am. Am o sora.

15. Ai laptop sau desktop?
Laptop.

16. Câti ani o să împlinesti la următoarea aniversare?
26 - peste o luna si doua zile.

17. Porti lentile de contact?
Da

18. Îti vopsesti părul?
Da. Chiar urmeaza sa fac asta in urmatoarele zile.

19. Povesteste-mi ceva ce plănuiesti să faci astăzi.
Termin acest tag, mai fac o postare-doua, ma demachiez, ma schimb in pijama si apoi ma bag la somnic :)

20. Când ai plâns ultima oară?
Acum aproape o luna...

21. Care este topping-ul preferat pe pizza?
Ciupercile.

22. Ce preferi: hamburgerii sau cheesseburgerii?
Pentru ca am de ales dintre cele doua, o sa aleg hamburgerii, dar recunosc ca nu ma dau in vant dupa nici unul dintre ele...prefer shaorma :)

23. Ai stat vreodată toată noaptea trează?
Da. 

24. Ce culoare au ochii tăi?
Caprui. Doar eu si bunica avem ochii caprui in familia asta :)

25. Poti să simti diferenta de gust între Pepsi si Coca-Cola?
Da. Am fost dependenta de Coca - Cola si as cunoste gustul ei dintr-o mie.


Multumesc Liz pentru tag. A fost distractiv sa il fac si, ca sa facem lucrurile cum trebuie, il dau mai departe oricui vrea sa il faca.

Un zambet,                                           
Sakura.                         

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...