Pagini

marți, 12 noiembrie 2013

Unghiute de mireasa

   V-am promis un giveaway si o sa ma considerati neserioasa pentru ca nu l-am facut...Am incercat sa obtin sponsorizari sau  macar sustinere...Nu am reusit...Sunt perfectionista si nu am putut sa fac un giveaway doar de dragul de a face unul...Voiam sa fie perfect...Probabil ca la un moment dat il voi face...atunci cand voi simti ca e perfect.
   In al doilea rand, rubrica pe care am initiat-o nu a generat nici o reactie...de fapt, a generat doua reactii...Una dintre ele chiar concretizata....O sa vedeti in week-end despre ce este vorba. 
   In ultimile doua luni am trait niste momente minunate pe care le voi impartasi cu voi la momentul potrivit si sincer, abia astept sa auziti vestile. :)
   Incerc sa fac cumva ca blogul acesta sa ma reprezinte...azi, insa, am realizat ca nu trebuie sa fac blogul sa ma reprezinte...eu trebuie sa reprezint blogul...el depinde de mine si nu el trebuie sa ma personalizeze pe mine...eh, asta da revelatie :)
   Am realizat ca in incercarea mea de a posta despre ce "prinde la public", am uitat sa scriu despre cine sunt eu si despre ceea ce imi place sa fac. Asa ca astazi, in procesul complicat de relaxare pe care il desfasuram :), am hotarat sa schimb totul...voi incerca sa fiu eu, indiferent daca ceea ce scriu este un articol elaborat sau pur si simplu cateva fraze din inima. Sper ca acesta schimbare sa nu alunge cititorii mei...
   Si pentru ca vorbeam despre postari din  inima,am gasit in folderul de fotografii din laptopul meu cateva poze care mi-au facut pofta sa va impartasesc. Anul acesta am fost domnisoara de onoare. Surioara mea mai mica s-a casatorit. Si pentru ca nu puteam sa o las pe mana vreunei manichiuriste fara nume...mi-am luat arsenalul de manichiurit si i-am facut unghiile pentru cea mai frumoasa zi din viata ei... Am reusit sa o conving sa i le fac mai lungi ca deh...devenea Doamna...si iata ce a iesit:




Mie mi-au placut, ei i-au placut...si toata lumea a fost fericita :) Cam atat pentru astazi :)

Un zambet,
                              Sakura Wisdom.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...