Pagini

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Manichiura cu personalitate

   De ce spun ca este cu personalitate? pentru ca e muncita mult si gandita indelung...Ca de obicei...Teo...care, dupa ce, la un moment dat a avut unghiile lila...a tinut mortis sa le facem roz. I-am promis ca la urmatoarea comanda de produse pentru unghii voi lua si un gel roz numai ca nu am mai facut comanda...insa...stati sa va spun.
Cand i le-am facut lila, am combinat un gel mov inchis cu alb...acum ne-am gandit ca rozul poate fi obtinut din combinarea gelului rosu cu alb. Si...ne-am pus pe treaba...a iesit un roz atat de frumos ca spuneai ca e topping de capsuni...primul meu gand au fost bomboanele cu capsuni si frisca...Dupa ce am pus rozul pe unghii...aveai senzatia ca e inghetata...ce mai...o multime de senzatii trezea acel roz...
   Nu v-am spus ca Teo este fan sclipici...sau poate v-am spus...dar nu-i bai...va mai spun o data :). Am pus o floricica pentru decor...ca tot ninge afara si suntem satui de iarna cu totii...si am presarat sclipici - tot roz, desi are niste reflexe - si...voila...



   Noua ne-a placut mult ce a iesit...si mai ales Teodorei...Voua cum vi se pare?

Un zambet,
                   Sakura Wisdom.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...