Pagini

duminică, 22 ianuarie 2012

O duminica linistita...

   Ieri am vrut sa fac o postare...dar am racit si m-am trezit cu o durere mare de cap...cand mi-am revenit...am preferat sa stau in pat sa ma uit la filme...Bucurestiul iti ofera multe posibilitati de petrecere a timpului liber dar, in acelasi timp, poate sa te oboseasca peste masura. E adevarat ca nu sunt o persoana care sa stea inchisa in casa...dar vremea este destul de ciudata. Ieri, de exemplu, a nins fara pauza...astazi este soare...Abia astept sa vina vara...

   Nu ma simt inca foarte in forma deoarece raceala inca se face simtita...o usoara durere de cap poate sa strice ziua oricui...Ne-am propus sa iesim putin intr-un parc din apropiere si sa facem cateva poze...ar fi si pacat sa ratam zapada care, desi este putina, lasa asa o urma de iarna...
   Pana una-alta...va propun un filmulet cu cateva spoturi publicitare destul de dragute...




Un zambet,
                   Sakura Wisdom.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...