Pagini

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

O noua manichiura

   Zilele astea am avut o gramada de treaba...munca destule ore intr-o zi...nu  mai spun si faptul ca a fost un incaput de an foooarte somnoros...In fine...inainte de Revelion, ca toate domnisoarele care se respecta, Teodora a venit pentru intretinere. Trebuia sa aiba manichiura perfecta pentru intrarea in noul an, nu? Draga de ea a venit pregatita cu de toate...cu modele, cu tot felul de pietricele si stelute si era foarte incantata ca peste modelul pe care l-am facut ultima data pentru ea a aplicat niste abtipilduri foate dragute. Ne-am pus pe treaba si modelul a iesit pe parcurs...v-am mai spus ca eu su Teo nu ne propunem un model de la inceput...il incropim incet-incet pe parcurs...

   De data asta, iata ce a iesit...french usor pierdut din sidef turquoise cu stelute asortate ;)
    




   Sper ca v-a placut si voua pentru ca Teodora a fost foooarte incantata...

Un zambet,
               Sakura Wisdom.


P.S. Pupici Teo ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...