Pagini

miercuri, 25 ianuarie 2012

Ninge cu miros de copilarie...


   Desi prognozele meteo sunt ingrijoratoare...coduri galbene si chiar portocalii de ninsoare...desi peste vreo saptamana nu vom putea merge pe strada fara sa nu ne udam pana la genunchi si...desi viscoleste si fulgii parca iti taie pielea cand te lovesc...nu ma pot abtine sa nu ma bucur de culoarea superba a orasului... un alb imaculat...pur...

   M-am trezit noaptea trecuta pentru ca auzeam vajaitul vantului pe creasta acoperisului...Cand am adormit ploua si cand am auzit viscolul si m-am uitat pe fereastra am vazut zapada...Mi-am adus aminte de noptile de iarna din copilarie...De noaptea de Mos Nicolae si de noaptea din Ajunul Craciunului. Imi placea, inainte de culcare, sa ma uit pe geam. Orasul in care am crescut era mereu acoperit de zapada inca din noiembrie...iar in noptile de Mos Nicolae si din Ajunul Craciunului ningea mereu...cu fulgi mici si linistiti...si imi imaginam sania mosului printre fulgii de zapada. Stiam ca nu este real dar imi placea sa imi imaginez lucrurile astea... 
   Ma simt acum ca intr-o poveste...imi trec prin minte imagini din vremuri ce nu se vor mai intoarce...cand pantalonii abia mai stateau pe noi sub greutatea zapezii...cand ne inghetau nasul si obrajii. Dar cat era de frumos...
   Astazi dimineata m-am suparat cand prietenul meu a aruncat cu un bulgare de zapada spre mine...Oare am pierdut bucuria iernii? Oare timpul ne poate schimba atat de mult? Oare suntem atat de ocupati incat uitam de copilul din noi? Acum, scriind aceasta postare, si lasandu-mi imaginatia si amintirile libere... regret...era frig,intr-adevar...si eram somnoroasa...dar nu am scuza pentru faptul ca nu am gustat din bucuria de a ne "bulgari" putin asa...ca de trezire... Frumusetea copacilor si a fulgilor mi-au adus aminte ca undeva, in mine, se ascunde un copil care adora zapada si iarna... Am realizat asta astazi si nu o voi uita curand...Nu uitati de copilul din voi si lasati-l liber sa zburde...Avem cu totii griji si probleme...avem cu totii timp putin...dar nu merita sa uitam micile bucurii...


      Acum ninge cu miros de copilarie... 



 Un zambet,
                          Sakura Wisdom.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...