Pagini

miercuri, 2 octombrie 2013

Review - Elmiplant - Skin Moisture Demachiant si Crema Hidratanta

   Pentru astazi m-am gandit sa va prezint un review...m-am gandit ca ar fi frumos din partea mea sa imi exprim parerea pe care o am despre produsele de frumusete pe care le folosesc. Stiu ca pe toate blogurile, toata lumea face review-uri...dar mi-am zis ca inca o parere nu strica niciodata :)
   Incepem cu doua dintre produsele mele preferate...Le iau impreuna pentru ca le folosesc impreuna si pentru ca una fara cealalta nu sunt la fel de bune :) 
Elmiplant - Skin Moisture - Laptele demachiant hidratant cu extract de gutuie 100% natural, pentru ten normal/mixt 
si
Elmiplant - Skin Moisture - Crema hidratanta 24 h cu extract de gutuie 100% natural, pentru ten normal/mixt

   Laptele demachiant Skin Moisture :
Ce spune producatorul: Curata eficient si revigoreaza tenul printr-o atingere a naturii! (destul de poetic, zic) Laptele Demachiant Hidratant elmiplant este imbogatit cu extract de gutuie 100% natural obtinut prin metode blande, eco-friendly, ce asigura pastrarea proprietatilor substantelor active. Extractu de Gutuie ajuta la mentinerea nivelului optim de hidratare al pielii, oferindu-i suplete si catifelare. Intr-un chenar verde, foarte mare, pe eticheta produsului, producatorul lamureste ce inseamna hydro-nutrient - un complex hidratant avansat, ce combina puritatea ingredientelor naturale cu cele mai noi tendinte din cosmetologie. previne deshidratarea, mentinand aspectul catifelat al pielii si confera o senzatie de confort.
Actiune: Acest lapte demachiant cu textura usoara indeparteaza eficient impuritatile si machiajul, in timp ce formula non-grasa permite pielii sa respire.
Folosire: Aplica pe fata si gat, folosind o discheta demachianta, pentru a indeparta impuritatile si machiajul.

Ce spun eu: De cand am inceput sa il folosesc am fost foarte incantata. Are un miros placut floral usor dulceag. Textura este catifelata si de fiecare data cand il folosesc simt cum intr-adevar imi curata tenul. Indeparteaza eficient machiajul si curata impuritatile de pe intreaga fata si de pe gat.  Il folosesc chiar daca nu am purtat machiaj in ziua respectiva. In cateva cuvinte sunt foarte multumita de acest produs si cel putin una din prietenele mele il foloseste. Il gasiti in supermarketuri sau chiar in farmacii iar pretul lui variaza de la 13,00 RON pana spre 18,00 RON. Din punctul meu de vedere, nu este un pret prea mare. Unde mai pui si ca este un produs romanesc...

Crema hidratanta 24 h cu extract de gutuie 100% natural, pentru ten normal/mixt:
Ce spune producatorul: Avand o textura usoara, crema ofera hidratare eficienta de lunga durata, lasand pielea catifelata si neteda, fara urme grase. Formula sa este imbogatita cu extract de gutuie 100% natural ce ajuta la mentinerea nivelului optim de hidratare al pielii, restabilindu-i supletea si catifelarea. Hydro-Nutrient 24 H confera hidratare imediata si o mentine pana la 24 de ore, imbunatatind confortul pielii. Textura non grasa nu astupa porii, ajutand la reducerea excesului de sebum in zona T.
Aplicare: Aplicati zilnic pe fata si gat, dupa curatare si tonifiere. Masati usor prin miscari circulare pentru a ajuta absorbtia cremei. Textura non-grasa face ca aceasta crema sa constituie o baza excelenta pentru machiaj.
Efect: Datorita efectului de lunga durata al cremei, tenul tau este perfect hidratat si protejat. Textura sa ajuta la estomparea zonelor lucioase ale tenului.

Ce spun eu: La fel ca si demachiantul, crema are un miros placut floral usor dulceag. Are o textura catifelata si, dupa folosire, tenul meu este fresh. Nu incarca porii si, in fiecare dimineata si seara, dupa ce o folosesc, imi simt fata revigorata si proaspata. Si aceasta crema poate fi gasita in supermarketuri si chiar in farmacii la un pret ce variaza intre 15,00 RON si 20,00 RON. Din nou, nu cred ca este un pret prea mare.

   Trebuie sa recunosc faptul ca, pe langa demachiantul si crema hidratanta de la Elmiplant, ritualul meu de machiaj/demachiere include si alte produse de care nu ma pot desparti si pe care vi le voi prezenta in viitoarele postari.

   Voi ati folosit produsele acestea de la Elmiplant? Sau alte produse de la firmele romanesti de cosmetice? Cum vi s-au parut?Astept parerile voastre in comentarii sau pe adresele de e-mail. Si, daca aveti sugestii sau idei de postari, astept e-mail-urile voastre.

Un zambet,
                        Sakura Wisdom

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...