Pagini

vineri, 4 octombrie 2013

Review - Garnier Ultra-Doux

   Printre produsele de prin baia mea, am gasit samponul si balsamul de la Garnier Ultra-Doux pentru par vopsit, cu ulei de argan si merisor. Despre uleiul de argan stim cu totii ca se spune ca ar fi aurul verde...sau elixirul frumusetii...sau elixirul tineretii...drept pentru care, am cumparat si eu acest sampon si balsam.

Garnier Ultra-Doux sampon si balsam pentru par vopsit cu ulei de argan si merisor




Ce spune producatorul: Samponul si Balsamul pentru par vopsit cu merisor si ulei de argan este special creat pentru a hrani si proteja culoarea parului tau. Protejeaza parul, il hraneste, ii da stralucire si il lasa usor de pieptanat.

Ce cred eu: Sampoanele si balsamurile de la Garnier mi-au placut intotdeauna. Sunt un fan al acestei marci si nu doar la sampoane ci si la produse de ingrijire a tenului. Acestea se numara printre favorite. Parfumul seamana cu cel al produselor din saloanele de infrumusetare. Parul capata stralucire iar balsamul il lasa usor de pieptanat. Este suplu si frumos.

Sper ca review-ul meu v-a oferit suficiente informatii si recomand aceasta gama pentru ingrijirea parului.

Un zambet,
                   Sakura Wisdom.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...