Pagini

sâmbătă, 5 octombrie 2013

BB cream Maybelline New York VS BB cream Eveline

Dragele mele cititoare,

   Pentru astazi m-am gandit sa va scriu despre BB Cream. Nu sunt genul de fata care foloseste fond de ten. In primul rand pentru ca tenul meu nu necesita asa ceva - deocamdata - si in al doilea rand pentru ca urasc aspectul de "tencuiala" (cum spune toata lumea) pe care unele fonduri de ten le dau. E drept ca exista si fonduri de ten care fac tenul catifelat si perfect. In fine...nu despre fond de ten voiam sa va povestesc. Dupa 25 de ani tenul trebuie ingrijit altfel decat pana atunci. Asa cum dupa fiecare prag, 30, 35, 40 de ani si asa mai departe, tenul are nevoie de alte tipuri de produse si de ingrijire. In ritualul pe care l-am impus tenului meu, se intalnesc produse la care am facut deja review, dar si alte tipuri de produse. De exemplu, dimineata, primul lucru pe care il fac este sa ma demachiez cu Laptele Demachiant Elmiplant cu extract de gutuie - review pe care il gasiti aici. Apoi imi spal fata cu sapunul Dove pe care il ador pur si simplu - Voi vorbi despre beneficiile lui si despre metoda corecta de curatare a tenului intr-o alta postare. Imi usuc fata fara sa apas foarte tare cu prosospul. Dupa ce am terminat si aceasta operatiune, folosesc crema hidratanta Elmiplant Skin Moisture - aveti review aici. Si apoi aplic machiajul...
   Aici voiam sa ajung...Pana nu demult, am folosit BB Cream de la Maybelline New York, nuanta Medium.

L-am cumparat din Carrefour si ardeam de nerabdare sa il folosesc. Maybelline se lauda cu un produs care :

1. Corecteaza imperfectiunile 
2. Se adapteaza nuantei tenului
3. Uniformizeaza
4. Hidrateaza
5. Catifeleaza
6. Protejeaza cu SPF 30
7. Nu contine uleiuri care incarca pielea.

   Din punctul meu de vedere, acest BB Cream le are pe toate. Are o textura usoara si catifelata. Se aplica foarte usor. Pentru ca este cremos, nu este nevoie de o cantitate mare pentru a acoperi. Intr-adevar uniformizeaza tenul si se adapteaza culorii acestuia. Hidrateaza...desi l-am aplicat de fiecare data peste crema hidratanta, mi-am dat seama ca se imbina  si se absoarbe foarte repede si usor. 

   Despre cosmeticele de la Eveline nu stiu daca ati auzit sau nu. Eu am auzit din greseala...pentru ca mi se terminase minunatul BB de la Maybelline, nu eram "acasa", iar localitatea in care ma aflam era un orasel de provincie in care nu cred ca ajunsese acest tip de cosmetice. Aveam nevoie de BB Cream mort-copt. Am ajuns intr-un magazin cu tot felul de tipuri de cosmetice iar vanzatoarea mi-a spus ca are un singur tip de BB Cream. Asa ca nu am avut incotro si l-am cumparat. Am aflat apoi ca Eveline Cosmetics provine din Polonia si se pare, are produse destul de bunicele. Acest BB Cream despre care va spun, nu promite atat de mute ca si cel de la Maybelline...si, dupa parerea mea, nici nu ofera atat de multe. Are o textura mai dura. E adevarat ca isi face treaba si ca uniformizeaza si acopera dar, spre uimirea mea, o face cam ca un fond de ten. Este un BB Cream matifiant iar pe mine nu ma satisface asta. Nu hidrateaza la fel ca primul BB Cream incercat si nici nu se absoarbe in piele la fel de placut si de repede.

   Ca o concluzie, preferatul meu ramane BB Cream de la Maybelline New York si il recomand cu caldura tuturor. Daca aveti tenul normal/mixt cum il am eu, cu siguranta veti fi multumite de acest BB Cream.

   Voi ce fel de BB Cream folositi? Si ce parerea aveti despre aceste doua BB Cream despre care v-am vorbit astazi?

Un zambet, 
              Sakura Wisdom.

P.S. Nu uitati sa imi scrieti pe adresele de e-mail pe care le gasiti in drapta-sus. Va voi raspunde cu mare drag si placere in cel mai scurt timp posibil. Va pupic pe toate :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...