Pagini

vineri, 11 octombrie 2013

Machiajul ochilor caprui

   Sunt multe articole despre asta...mai ales in revistele de fashion si de make-up. M-am gandit sa abordez si eu putin acest subiect...in masura in care ma pricep si eu... Am ochii caprui si de accea am ales acest subiect. Ma gandesc ca pe viitor sa vorbesc si despre machiajul ochilor de alte culori.
   Nu o sa ma lungesc cu postarea asta...S-ar crede ca daca ai ochii caprui poti folosi orice culoare de farduri. Nu e chiar asa...Din punctul eu de vedere, conteaza foarte mult si culoarea tenului. Daca ai pielea deschisa a culoare nu poti sa te machiezi cu albastru intens sau cu argintiu pentru ca ochii ti s-ar micsora. Eu am tenul deschis...nu foarte alb dar nici creol nu este. Am observat ca vara, dupa ce ma bronzez, imi sta bine machiata cu anumite culori. Iar in restul anului, cand bronzul se estompeaza, "ma prind" alte culori de fard.
   Pentru ochii caprui se potrivesc foarte bine nuantele de mov, albastru, visina putreda si verde. Dar mie cel mai mult imi plac nuantele de maro si felul in care se completeaza cu culoarea ochilor. Vara, cand am pielea bronzata, cel mai bine mi se potrivesc nuantele de maro si auriu. Completeaza perfect nuanta ochilor si a tenului.
    Am pus mai jos niste fotografii pentru ca sa imi sustin spusele :)

 



 


Voi ce culori credeti ca se potrivesc ochilor caprui? 

Un zambet,  
                Sakura Wisdom.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...