Pagini

joi, 3 octombrie 2013

Review - Nivea In-shower Body Lotion

   Dragele mele...m-am pus pe review-uri...folosesc o gramada de produse din toate gamele si de la toate firmele ca e pacat de Dumnezeu sa nu impartasesc cu voi... Pentru astazi...

NIVEA - In-shower Body Lotion


Ce spune producatorul: Nu spune mare lucru :) ... doar doua randuri : Prima lotiune de corp hidratanta sub dus. O noua metoda inovatoare de hidratare a pielii usor si placut de aplicat. Atat...si apoi prezinta modul de folosire : 1. Spala-te cu gelul de dus preferat si clateste-te; 2. Aplica lotiunea de corp sub dus de la Nivea; 3. Clateste-te; 4. Usuca-te si esti gata de plecare.

Ce cred eu: La inceputul verii, Nivea parea ca revolutioneaza industria cremelor de corp. Nu sunt eu neaparat un fan al produselor Nivea...dar aceasta In-Shower Body Lotion ma tragea tare de maneca sa o cumpar. Suna bine...iesi din dus cu pielea ca de bebelus fara sa mai pui vreo alta crema de corp. Mirosul este cel specific cremelor Nivea. Textura este una destul de spectaculoasa, grasa si mangaietoare pe pielea umeda. Dar dupa ce am iesit din dus si mi-am sters corpul, pielea nu era chiar ca cea de bebelus. Am crezut ca gresesc eu undeva...asa ca am folosit-o din nou...si cand am iesit din dus doar mi-am tamponat pielea cu prosopul...nici acum nu am fost pe deplin multumita. Asa ca, parerea mea este ca aceasta crema nu face ceea ce promite si ca dupa dus, indiferent daca o folosesti sau nu, pentru o piele fina, trebuie sa folosesti si o crema hidratanta pentru corp. Pretul ei este in jur de 17,00 RON.

   Voi ati folosit acest produs? Ce parere v-a facut?

Un zambet,
             Sakura Wisdom.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...